sussa-venterpånr1 :) Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Nå begynner det virkelig å nærme seg! om 3 dager har vi lillegutt i armene våre <3 Skal ha planlagt keisersnitt pga at gutten ligger i seteleie og bekkenet mitt er for smalt for setefødsel! Flere som skal ha keisersnitt rundt den datoen? Noen gode erfaringet med planlagt ks?? Er såå spent!
3 på rad Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Hvor lenge før fikk du beskjed om at det ble planlagt keisersnitt og når har du egentlig termin? Her ligger junior i tverrleie(uke 36) og skal til legen på tirsdag og snakke om hva som skjer hvis han ikke har snudd seg til da. Er så nervøs...
Maimamma`n Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Eg har termin 6. Juni, og har fått vite dato for ks allereie, 29. Mai, viss ikkje babyen vil ut før det då. har eit hastesnitt og eit planlagt ks frå før. Lykke til, det er spennande, men eg syns det er ein heilt fin måte å få barn på.
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2012 De prøvde å snu gutten på tirsdagen.. lå til observasjon fram til i går, og fikk vite datoen før vi reiste hjem!
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2012 Har forresten egentlig termin 5.feb.. så bli 11 dager før..
Minilille Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Lykke til! -på 30 års dagen min fin dato!
3 på rad Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Oi! Kunne du velge om de skulle forsøke og snu han? Jeg er så redd for at de vil prøve det, for er så skeptisk til det.
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2012 Fikk egentlig aldri noe valg.. jordmor og lege sa det var det lureste. Det var ikke vondt i det hele tatt Legen var veeeeldig forsiktig og tok seg god tid. Men gutten min hadde satt seg godt tilrette i bekkenet, og ville ikke rikke på seg.
3 på rad Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Ok. Jeg er så spent på hva de gjør med meg, her ligger han i tverrleie, jeg er i uke 36. Skal på kontroll hos legen på tirsdag så får vite da, hva de gjør hvis han ikke finner på å snu seg til da. ønsker deg lykke til
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Ok. Jeg er så spent på hva de gjør med meg, her ligger han i tverrleie, jeg er i uke 36. Skal på kontroll hos legen på tirsdag så får vite da, hva de gjør hvis han ikke finner på å snu seg til da. ønsker deg lykke til Min første lå også i tverrleie, og legene ønsket å forsøke vending. Magefølelse sa nei, og det var ingen som prøvde å overtale meg i det hele tatt (noe jeg er glad for i ettertid, fordi de oppdaget senere en tynn livmorvegg, så både vending og rier kunne ført til livmorruptur). Uansett, følg mageføelsen din.. det er ditt valg hva du ønsker å gjøre. Lykke til på tirsdag:)
3 på rad Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 Takk for det! Jeg vil jo helst ha vaginal fødsel, men hvis han ikke snur seg fra tverrleie så blir det ks.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 22. januar 2012 #12 Skrevet 22. januar 2012 DET ER JO SNART ! Lykke til !
Fru.Vestavind Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 [quote name=sussa-venterpånr1 ' timestamp='1327093522' post='143944939] Nå begynner det virkelig å nærme seg! om 3 dager har vi lillegutt i armene våre <3 Skal ha planlagt keisersnitt pga at gutten ligger i seteleie og bekkenet mitt er for smalt for setefødsel! Flere som skal ha keisersnitt rundt den datoen? Noen gode erfaringet med planlagt ks?? Er såå spent! Lykke til med baby i dag!! Og gratulerer med 30årsdagen til Minlille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå