Gjest Hippoღ Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Det føles som noen stikk ned mot underlivet. Noen er ganske vonde. Noen som vet hva det er? Hilsen grønn førstegangs
M+M+baby2012 Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Hei Jeg begynnte med det for 3 uker siden, og tok det opp med jordmor, da det kjennes ut som knivstikk oppi underlivet og noen ganger kjennes det så vondt at jeg må stoppe opp, noen ganger kjennes det ut som innenifra også hun sa det var hodet som gravde seg ned i bekkenet og presset på nerver. helt normalt. hode ble festet for 1 uke siden og det stikker masse enda. og nedpress. er 38+3 i dag
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 har også opplevd slike stikkinger.. var vist nerve som klemte mot underlivet, ingenting farlig men vooondt!
Gjest Hippoღ Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Takk for svar. Det er akkurat sånn jeg har det. Er vel naturlig at det kjennes. Det er så mye rart med kroppen om dagen
kleika Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 hei jeg har også sånne stikkinger og noen er virkelig vonde,innimellom lammer de faktisk mitt ene ben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå