Gå til innhold

Snart 9 uker, og ingen symptomer:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så stresset at å ikke kjenne graviditetssymtomer..... Flere som har det sånn?? Har hatt ømme pupper, men nå er også de borte. Var på UL og fikk se bankende hjerte på onsdag, men er likevel bekymret for å miste:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada jeg har hatt det sånn denne gangen! kun litt ekstra trøtt! fikk se ett bankende hjerte i uke 7 og skal på ny ul på onsdag i uke 12 så satser bare på at spiren er der...frisk og rask!

Skrevet

I mine to første svangerskap hadde jeg så å si ingen symptomer. Denne gangen har jeg vært litt kvalm, til tider veeeldig trøtt, rare lyster.. Men det kommer og går, så har også vært bekymret. Var på ul i dag, så et foster som sparket med armer og ben. Tenker også mye negativt, veldig redd for å miste. Men vi får satse på at alt går bra :) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg er 7 uker i dag og mine ømme pupper er forsvunnet:( nå er jeg bare sykt sliten, kanskje mest av å gå rundt å være bekymra... ikke bra :( så jeg vet hvordan du har det anonym... men det er mange som har det slik som oss, så d går vell bra til slutt :)

Skrevet

Er i uke 9 og har ingen symptomer, litt trøtt og litt ømme pupper av og til. Var hos legen i dag og alt var bra, ho sa dette er også normalt, noen kjenner mye, noen litt og andre ingenting. Vi skal være glad som slipper å ligge over doskålen hele tiden, huff det må være fælt! Prøv å gled dere! Det har jeg bestemt meg for å gjøre! :) men har selv hatt søvnløse netter, men skal prøve å få en slutt på det no! :)

Skrevet

du har helt rett Rime, vi burde prøve å glede oss :) desverre så henger ikke hodet eller hjertet sammen bestandig... skulle ønske man kunne kontrolere det bedre... vi er vel alle bare redd for å miste fordi vi ønsker dette så sterkt..

når vi nå en gang har det slik så er det godt å kunne lese om andre som er i samme situasjon... slik som feks anonym og philip sin mamma som har sedd et levende vidunder tross alt... det gir håp :)

god helg jenter :)

Skrevet

7 uker og ingen symptomer. Var kjempe dårlig med nr 1 allerede 1 uke før ikm. Nå er det virkelig ingenting... Satser på at alt er som det skal :-)

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var 6+ et eller annet, så et hjerte som slo, men hadde ikke symptomer. Hadde selv MA i juni 2010 og brukte over 1 1/2 år før vi klarte å bli gravid igjen, så klart jeg har følt uroen etter jeg blei gravid, men som jeg sa så får vi det i alle fall ikke bra ved å uroe oss, men vet det ikke er så lett å kontrollere, hehe! Men faktisk etter at jeg bestemte meg for at jeg ikke ville gå å uroe meg halve svangerskapet, så har jeg faktisk klart å slappe av og glede meg! :) sier ikke at alle skal gjøre det, bare at vi bør prøve! Lykke til jenter og prøv å glede dokke og ikke analyser! :)

Skrevet

Da jeg var gravid med førstemann så hadde jeg

Overhodet ingen symptomer:) merket ingenting til graviditeten før i uke 19, da kjente jeg spark:) mine to eneste symptom var spark og at magen vokste. Nå er jeg 5 uker på vei og merker ingenting denne gangen heller:) vær glad dere slipper!!!

Skrevet

Er bare 5 uker og kjenner kun murringer/stikkinger i magen, innimellom litt ømme brystvorter.. Men svært lite ifht første gang, da var jeg suuper kvalm og svimmel.. Har hatt en graviditet utenfor livmoren og skal på tidlig ultralyd i uke 7, men det føles som en evighet til og er veldig bekymra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...