Gå til innhold

Dagmamma søkes Nordnes/ Bergen sentrum

Anbefalte innlegg

Vi søker dagmamma fra midten av februar til lille Embla som bor på Nordnes. I februar fyller hun ett år. Ettersom Embla ikke har fått barnehageplass enda, ønsker vi en barnekjær dagmamma som kan tilbringe ukedagene med henne mens mor og far er på jobb.

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei Hedda, prøvde å finne kontaktinfo for deg eller Ole men det var en utfordring! Kanskje dette når deg. Du hugser kanskje Jane fra åpen barnehage (mor Dorothy, far Simon). Vi trenger nå en dagmamma, eg snakka med Camilla tidligere men fikk ikkje nummeret hennes. Kunne du gitt meg det? Takk! :) Min tlf er 94 30 86 37

Vi søker dagmamma fra midten av februar til lille Embla som bor på Nordnes. I februar fyller hun ett år. Ettersom Embla ikke har fått barnehageplass enda, ønsker vi en barnekjær dagmamma som kan tilbringe ukedagene med henne mens mor og far er på jobb.

Hei!

Jeg er ledig fra februar som dagmamma.

Har selv en sønn som er på deres alder :)

Jeg vil legge vekt på å gå i åpen barnehage flere ganger i uken så barna blir vant til andre barn.

Det får jo også god barnehagetrening ved å gå i åpen barnehage,noe som kommer greit med senare :)

Visst dette høres intressant ut så gi en lyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...