Gå til innhold

Noen som kan anbefale en gynekolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått henvisning fra fastlegen til tidlig UL pga tidligere spontanaborter og usikkerhet rundt hvor langt jeg er på vei. Er det noen som kan anbefale en gynekolog der man kan få time forholdsvis raskt? Alle de jeg har prøvd må få tilsendt henvisningen først , forså å vurdere hvor mye det haster osv... også sette opp time. Ser for meg at dette fort kan ta litt tid... litt utålmodig, bare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar alltid på Vovat. Der kommer man alltid inn fort og man får helt fantastisk oppfølging! Men da vet jeg ikke helt hva som skjer med den henvisningen da. Mulig du ikke kan bruke den...

Skrevet

Jeg drar alltid på Vovat. Der kommer man alltid inn fort og man får helt fantastisk oppfølging! Men da vet jeg ikke helt hva som skjer med den henvisningen da. Mulig du ikke kan bruke den...

Ja det var det da... Tenkte jeg skulle spare de kronene det koster å dra til privat når jeg faktisk har henvisning...! Men takk for tips i tilfelle jeg dropper henvisningen :)

Jeg dytter litt på denne, og håper noen andre ser den!

Skrevet

PS jeg har også hatt flere spontanaborter.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Det er jo kostbart. Gikk dit i forrige svangerskap siden jeg hadde en SA først, før dette svangerskapet har jeg hatt tre... Nå har jeg vært på Ullevål - der er de også veldig flinke og profesjonelle:) Og veldig beroliggende å se det lille hjerte som slår:) Veldig lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...