hedda:-) Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Mener å huske at jeg har fått foreldrepenger rundt den 20, men hadde ikke fått noe i dag!
strikkemor til 2... Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Har ikke fått de enda nei. Men hvis du ser på hjemmesidene til Nav, så står d eksakt dato for når de kommer. Tror det va 25.januar Hvis ikke jeg husker feil, men de pleier ofte å komme en eller to dager før oppsatt dato!
hedda:-) Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2012 Mine utbetalinger har brukt å komme noen dager før den datoen NAV skriver på sida si, hadde håpet på at de kom inn på konto i dag, d hadde vært veldg greit ;-)
strikkemor til 2... Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Ja, jeg håpet også på d! Men kanskje vi er heldige å får de til mandag:) merker at d er litt lenge å gå fra midten av desember til slutten av januarfør lønna kommer!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Jeg fikk faktisk mine penger den 17. denne mnd! :-))) Så fornøyd med NAV!! ) Har faktisk bare positive opplevelser med NAV, enda vi har korrigert en del frem og tilbake i permisjonstiden... Men alltid hyggelige mennesker på telefonen og pengene er der når de skal og kanskje tilogmed FøR slik som denne mnd )
Mumblenumber1 Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Blandete opplevelser fra Nav, de har blant annet rotet bort hele søknaden min og etterlatt meg uten penger i 3 måneder, men etter dette har de jo holdt det de skulle. Det som egentlig har irritert meg mest denne måneden var at ifjor fikk jeg barnetrygden rundt 10'ende, men neida, denne måneden kommer den samtidig som resten av pengene så temlig frustrert, heldigvis er det ikke lenge igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå