Gå til innhold

Flere enn meg som lekker når de hoster og nyser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat det samme her, er bare i uke 18..

Godt jeg ikke er alene om det da ;) Ble ei stund bekymret for at det var fostervann siden jeg hadde vært på do 5 minutter i forveien,men er nok ikke det når det kommer når jeg hoster og nyser...

HI

Endret av 2augustjenterventernr3imai

Anbefalt å slutte med knipeøvelser et par uker før fødsel, men husker ikke hvor mange uker det er snakk om.. Dette er for at det rett og slett ikke skal bli for trangt. Las det på barn i magen eller babyverden..

Jepp dere er ikke alene, vi er flere "skvettere" her ute hehe

Joda KNIP er løsningen, hjalp meg i forrige sv også.

Jeg har på meg et stort, egentlig ubehagelig armbånd. Hver gang jeg blir obs på armbåndet så kniper jeg, slik kommer jeg på øvelsene iløpet av dagen.

Høres sikkert teit ut, men det funker og gjør at jeg husker å gjøre det.

Annonse

Uff, ja... det er ikke kult..

Mitt første svangerskap lakk jeg bare hvis jeg var veldig tissetrengt og nøs, eller når jeg var skikkelig syk. Tydelig at jeg ble svak da.. Husker at jeg var skikkelig forkjøla og dårlig og nøs hele tiden. Festlig..

I dette svangerskapet (2.) lekker jeg mer, så jeg har nok ikke fått trent meg ordentlig opp. Kniper og kniper hver dag, men må jeg litt tisse er det krise om jeg nyser. Etter fødselen skal det knipes! Denne gangen skal jeg knipe hele tiden mens jeg ammer...

Åjada. Men etter tre barn sÅ har jeg bare innfunnet meg med at slik er det.

Kroppen forandrer seg hele livet, og spesielt under graviditet, det er helt greit.

Egentlig ble jeg litt innkontinent for urin etter forrige fødsel.

Uansnett hvor mye jeg har gjort knipeøvelser sÅ har det ikke hjulpet.

Spesielt ille har det vært/er det nÅr jeg kaster opp.Det nytter ikke Å stÅ pÅ huk over do, neid, for Å lekke minst mulig mÅ jeg stÅ over vasken med beina i kryss, eneste som hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...