Gå til innhold

Jeg vil, jeg vil... Men må vel prøve å vente litt til!!! ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg vil ROOOOOOPE det ut, så hele verden hører meg... Men til nå har jeg nektet gubben å "poste" det på fjasbok-veggen til vi har vært på ord.ultralyd i uke 19 (time da).

BAAAAARE 4 uker igjen. Joda er mange som vet hemmeligheten enda, men pga tidligere hendelser med 3 graviditeter bak meg og 0 unger så tør jeg ikke helt å rope det verden rundt.

Hadde i dag første time hos jordmor, hjerteslagene var perfekt ;-) Begynner å kjenne mer kraftige bevegelse (har gjort det de siste 2 dagene).

Som hun sa måtte jeg nå kunne slappe av, kroppen gir beskjed når noe ikke er som det skal (joda vet det, den gjorde det når jeg oppdaget det sist). Men allikavell.... Det sitter djupt enda, men jeg slapper mer av nå uansett, da vi aldri har kommet så langt i ett svangerskap før :) Så jeg har GOOOOD tro at Nå skjer det endelig :)

Jaja , dette ble noe lenger enn planlagt, men "shit happens":P

Fortsetter under...

Godt å se at alt er bare vel med deg Alvepia :D

Her går det også bra. Var på 12 ukers ul for 2 uker siden, og da fikk vi beskjed om at alt var i skjønneste orden. Senket skuldrene mange mange hakk da kan du tro. For det var på denne kontrollen sist gang, vi fikk beskjed om at noe var galt...

Men denne gangen, SKAL det gå bra for oss ;D

Heia Heia :D

SÅ ARTIG Å HØRE :D Herlig rett Å slett <3

Denne gangen gÅr det bra.... for oss alle ;-) Jeg har allerede kjØpt dyne og pute til senga til den lille, Å skulle egentlig i helga starte med Å tØmme rot rommet som skal blir barne rommet, men formen har sege en del i gÅr og i dag. SÅ jeg hÅper jeg sagte men sikkert kan starte i morgen. MÅ ogsÅ rydde det ene gjesterommet for Å plassere en seng der ogsÅ ;-) Ting ta tid av Å til i dette huset, sÅ jeg fant ut Å starte tidlig. Gubben skal male rommet nÅr han kommer hjem. (liker Å ha fÅtt gjort ting unna, tiden gÅr plutselig fort).

OgsÅ vil jeg ha all malingslukt ut av rommet fØr vi begynner Å sette inn ting der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...