Gå til innhold

Da må jeg forlate dere:(

Anbefalte innlegg

ER så utrolig lei meg! VAr på ul på forrige fredag, og måtte ta fostervannsprøve på mandag. Fikk idag vite at det var så store fosterskader at det ikke er forenelig med liv:( Har ellers ikke ord! Takk for meg, og lykke til videre., Hadde en ma som ble oppdaget i uke 11 i april i 2011, så nå er jeg helt knust... :( og stakkar Selma som har fått vite at hun ikke skal bli storesøster

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902751-da-m%C3%A5-jeg-forlate-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk for klemmer og varme tanker. JEg gruer meg sånn til torsdag, da skal jeg på ullevål å gjennomføre seinabort. Dvs at jeg må føde den lille jenta mi:(

Ja det kommer til å bli en veldig tøff tid. Jeg fødte en gutt i uke 19 for ett år siden. Hadde visst siden uke 12 at noe var galt, så jeg trodde jeg var forberedt når fødselen skulle settes i gang. Men når han blei født, og fikk se han, blei det helt annerledes enn vi hadde trodd. Så vi fikk en sterk reaksjon etterpå. Og godt var jo det. Så du må bare ta tiden til hjelp. Det føles helt forferdelig når du står oppe i det, men det blir bedre etterhvertvert. Det lover jeg deg....

Tusen takk for klemmer og varme tanker. JEg gruer meg sånn til torsdag, da skal jeg på ullevål å gjennomføre seinabort. Dvs at jeg må føde den lille jenta mi:(

Uff føler med deg! hadde en MA og fødte min lille jente i uke 19 i sept. 2011. 23 cm lang var hun.. og fødslen tok 2 dager, fra jeg fikk pille til hun var ute.. ( sier dette sånn at du veit at det ikke nødvendighvis er over på noen timer. for vi trodde at det skulle gå fort ) Og så må du bare ta deg den tid du trenger etterpå! ingen ting som er feil! om du er tilbake i jobb om 1 måned eller om 1 år, spiller ingen rolle! bare ta deg den tiden du trenger!

Er selv sykemeldt enda, og nå med en ny spire imagen og håper at det skal gå bra denne gang og at der ikke er noen feil på babyen min.

Masse lykke til <3

ER så utrolig lei meg! VAr på ul på forrige fredag, og måtte ta fostervannsprøve på mandag. Fikk idag vite at det var så store fosterskader at det ikke er forenelig med liv:( Har ellers ikke ord! Takk for meg, og lykke til videre., Hadde en ma som ble oppdaget i uke 11 i april i 2011, så nå er jeg helt knust... :( og stakkar Selma som har fått vite at hun ikke skal bli storesøster

Hei. Har akkurat fått samme beskjed, så nå er det over for meg også :( Lykke til videre.

Stor varm klem til deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...