Gå til innhold

11 dpo/rugedag 9... Har testet og...

Anbefalte innlegg

Streken er STERKERE i dag enn i går :D Kan vel ikke være Ovitrellen dette?? Håper ikke det... Ingen av testene mine har vært helt blendahvite så satser på at hcg sprøyten ikke rakk å komme ut av kroppen. Dette er 3.ICSI og håper så indelig jeg kan si at alle gode ting er 3 denne gangen! Tvitvi :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902746-11-dporugedag-9-har-testet-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Happy87+spire :) Gratulerer så mye med spire, er du langt på vei? Husker deg også fra BliGravid:)! Takk for lykkeønskningene :) Testene mine er veldig svake men litt sterkere i dag, krysser fingrene :)

Jeg er kommet til 14uker nå og puster litt lettere nå som jeg har passert 1.trimester.. Ble gravid første runde med hormonsprøyter og synes fortsatt det er litt uvirkelig..

Du burde prøve en digital test imorgen :) jeg fikk svaaak strek på en fredag, en svak strek dagen etter også, men den digitale viste gravid svart på hvitt samme dag..

Er så utrolig spent på dine vegne, ønsker virkelig full klaff for dere nå.. Krysser fingrene XXXX

Annonse

Dristet meg til å ta en digital test nå nettopp, klarte ikke å vente... Jeg hadde passet inn i foreningen anonyme testoholikere, hehe...

GRAVID 1-2, JAAAAAA ENDELIG, WOOOHOOO :D

Nå tørr jeg å juble "litt" :)! Takk for svar og gratulasjon :) Nå håper jeg spiren(e) klamrer seg fast denne gangen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...