BettyBoob Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 FIkk estimert gutten min til å være akkurat på snittet i dag, 2390. Da forrige barn var 4 kg 1 uke før termin, og fødselen ble komplisert har jeg stresset litt med str på denne - men alt ser veldig bra ut hittil! Deilig
Fru Eriksen Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Så deilig . Håper jeg også får en baby på gjennomsnittet. Min søster fødte veldig store barn, og sleit veldig med førstemann, så krysser fingrene for at det ikke er noe som ligger i slekta.
Fru.Vestavind Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Så deilig . Håper jeg også får en baby på gjennomsnittet. Min søster fødte veldig store barn, og sleit veldig med førstemann, så krysser fingrene for at det ikke er noe som ligger i slekta. Ah, kjenner til den følelsen:) Både mamma(to ks pga unge som satt fast/stanga og to lange harde fødslar med ungar på rundt 4kg) og søstra mi hadde nokså travle fødslar og bar store ungar (søstra mi hadde meir gjennomsnittleg størrelse på babyen, samanlikna med mamma, men likavel opp mot 4kg og måtte takast med vakuum til slutt pga lang hard fødsel utan meir krefter hos mor). Så eg hadde ikkje så mykje "positive" historier å samanlikne med då eg venta 1.mann=P Men, for å glede deg: Hadde ein kjempelett fødsel og ein unge på 3460g og 34cm(om eg ikkje hugsar feil?) rundt hovudet. Det 1.veke over UL termin. Så ingen fødsel er lik;D Min fødsel minte meir om fødslane svigermor har hatt, i allefall med størelsen på babyen. Takk og lov!!
BettyBoob Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 34 cm?? 34 cm er da helt normal hodeomkrets. Min første hadde omkrets på 38...det er STORT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå