Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Var på kontroll i går, før denne hadde jeg gått opp 1 kg på én mnd, men da vi veide i går hadde jeg gått opp 2,5 kg på én uke! Noen andre med lignende opplevelser? Er i uke 32, får ekstra oppfølging pga alv.svangeskapsforgiftning sist svangerskap - men alle de andre verdiene mine var normale så ingen tegn så langt. Føler selv at jeg ikke er mer hoven/har mer ødemer enn det som er normalt i uke 32, og jordmor ble ikke stresset. Men jeg blir likevel litt tankefull. 6 dager til neste kontroll.
Underveis --> Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Jada, opplevd det et par ganger i dette svangerskapet. Så har det stått stille lenge, og noen ganger har vekten sågar gått ned igjen. Eneste logiske forklaring er vann i kroppen. Er ikke før den siste tiden nå (3 uker til termin) at anklene virkelig får sokkemerker ;-)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 har så mye vann i kroppen nå. er i uke 36, så jeg har faktisk gått opp og ned hele 3 kg nesten på en dag så den vekta lever litt sitt eget liv om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå