Gå til innhold

hengende mage ettern fødsel. hjelppppppp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen henger og disser og jeg aner ikke hvordan jeg skal få den strammere og at vekta kan gå ned så jeg kan komme inn i mine klær igjen!

har du gode tips og råd gjør du meg glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av nicket ditt kan det tyde på at du nettopp har født....

Da må du nok være litt mer tålmodig. Det er nok et fåtall som går inn i sine gamle klær kort tid etter fødsel(er gjerne de få som gjør det som liker å skryte av det)

Jeg har vært tilbake til normalen innen 3 mnd etter begge mine fødsler

Skrevet

De fleste mødrene jeg kjenner fikk aldri tilbake sine stramme mager etter fødselen, og samme gjelder for meg. Jeg er tilbake i matchvekt (165 cm og 55 kg), løper 3 mil i uka og tar 200 situps daglig, men tynne, trange klær eller bukser med lavt liv kan jeg virkelig ikke bruke lenger. Magen er stram og fin når jeg står, men lener jeg meg fremover så henger mageskinnet utover i en bule etter å ha født to barn :( Sånn er det - men vel verdt det når jeg ser mine to gullunger <3

Ang deg - gå masse trilleturer og spis sunt, la pappaen være alene og kose med babyen en time eller to på kveldene så har du masse tid til å trene. Men ikke tren hardt før det har gått 12 uker, og ikke ta situps før magemusklene har grodd sammen igjen - det kjenner du ved å stikke pekefingeren nedi navelen din og kjenne om det er et søkk. De fleste muskler gror igjen etter 6-12 uker. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...