Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlige reaksjoner? Har hørt om feber og uro, men hvordan arter det seg, og hvor lenge sitter det som regel i? Jenta mi fikk 5 mnd vaksine på tirsdag, har virket i ok form etterpå, litt mer sutrete, men hver legging har blitt en kamp! Kan dette skyldes vaksinen og isåfall hvorfor?? Er hun bare i dårlig form f.eks og trenger mer nærhet? Eller har jeg havnet i en vanskelig periode leggemessig uten at det trenger ha noe med vaksinen å gjøre?

Hva vil jeg med dette innlegget? Jo ønsker egentlig at noen sa: joda slik var min også noen dager etter vaksinen men så gikk alt tilbake til normalen, hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Her har også baby blitt en kamp og legge den siste uken, uten at jeg har tenkt over om det kan være en sammenheng med vaksinen han fikk for en uke siden.. Også her litt mer sutrete utover dagen etter vaksine, ingen andre reaksjoner heldigvis! :)

Skrevet

Begge mine har hatt reaksjonene samme dag som vaksinen ble satt. De har da hatt smerter ved stikkstedet og kanskje litt feber. Neste dag har de vært fine igjen.

Spørs om det er en annen grunn til at dere opplever uro.

5 mnd alderen er ofte en litt trøblete alder med tanke på søvn, så kan kanskje være det dere opplever.

Skrevet

Takk for svar, må nesten le litt for da jeg hadde problemer da hun var 4 måneder så var det også noen som sa at 4månedersalderen gjerne var litt trøblete ang søvn :P Kanskje jeg rett og slett bare har en unge som er litt trøblete med søvn.

Glad jeg har sluppet unna andre reaksjoner da og at hun er i såpass fin form som hun er.

Skrevet

Her hadde vi tre-fire netter med uro etter 5-mndsvaksinen. Dagene var greie. Men selvfølgelig, ikke sikkert det hadde med vaksinen å gjøre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...