GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Tenker litt på størrelsen, hvordan er de i bena f.eks.. Lurer på å kjøpe en 2 pk i str 50/56. Noen som er fornøyde/missfornøyde?
Matrosen og Meg:) Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 jeg synes hm sine strømpebukser er litt små i str, men veldig gode:) jeg har kjøpt mange derfra, men som sagt tatt en str større en hva lillegull bruker ellers i klær. og da passer dem perfekt:)
Plutselig_gravid Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 De er geniale størrelsesmessig. God passform. Ettersittene. Men de blir fort tynnslitt. I hvert fall den typen jeg kjøpte. Så mine går ikke i arv for å si det sånn. Men som sagt, beste passform til nyfødt. Har en del fra name it osv og de er så store og klumpete på bena, til tross for at mine barn var nærmere 4,5 ved fødsel. Men mye bedre kvalitet på de.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes de fra kappahl er gode.
Tosta <3 Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Liker også kappahl best, mange søte til jenter der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå