12Januarspire Skrevet 20. januar 2012 #1 Del Skrevet 20. januar 2012 Var hos jordmor i dag tidlig og hun fant pittelitt blod i urin, hun mente det var så lite at det ikke var noe å bry seg om + 1, hva nå det betyr. Siden dette er mitt første barn blir jeg overnervøs med alt som har med blod å gjøre, flere som har fått beskjed om at de har spor av blod i urin? Er i uke 27 + 4.. Alt var normalt ellers, sf mål, blodtrykk,blodprosent og hjertelyden til babyn.. Trur dere dette an ha noe å gjøre med at jeg ikke kommer meg ordentlig på do grunnet litt lite fiber i kosten?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902679-jordmor-fant-blod-i-urin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma3333 Skrevet 20. januar 2012 #2 Del Skrevet 20. januar 2012 Var hos jordmor i dag tidlig og hun fant pittelitt blod i urin, hun mente det var så lite at det ikke var noe å bry seg om + 1, hva nå det betyr. Siden dette er mitt første barn blir jeg overnervøs med alt som har med blod å gjøre, flere som har fått beskjed om at de har spor av blod i urin? Er i uke 27 + 4.. Alt var normalt ellers, sf mål, blodtrykk,blodprosent og hjertelyden til babyn.. Trur dere dette an ha noe å gjøre med at jeg ikke kommer meg ordentlig på do grunnet litt lite fiber i kosten?? vansklig å si, en jeg fikk på vist spor av eggehvite, og neste gang var det borte.....det jeg har vilja gjort er å drukket mye vann og juice og tatt ny prøve på en uke eller noe:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902679-jordmor-fant-blod-i-urin/#findComment-143943723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorven Skrevet 20. januar 2012 #3 Del Skrevet 20. januar 2012 Var hos jordmor i dag tidlig og hun fant pittelitt blod i urin, hun mente det var så lite at det ikke var noe å bry seg om + 1, hva nå det betyr. Siden dette er mitt første barn blir jeg overnervøs med alt som har med blod å gjøre, flere som har fått beskjed om at de har spor av blod i urin? Er i uke 27 + 4.. Alt var normalt ellers, sf mål, blodtrykk,blodprosent og hjertelyden til babyn.. Trur dere dette an ha noe å gjøre med at jeg ikke kommer meg ordentlig på do grunnet litt lite fiber i kosten?? Var hos jordmor i dag tidlig og hun fant pittelitt blod i urin, hun mente det var så lite at det ikke var noe å bry seg om + 1, hva nå det betyr. Siden dette er mitt første barn blir jeg overnervøs med alt som har med blod å gjøre, flere som har fått beskjed om at de har spor av blod i urin? Er i uke 27 + 4.. Alt var normalt ellers, sf mål, blodtrykk,blodprosent og hjertelyden til babyn.. Trur dere dette an ha noe å gjøre med at jeg ikke kommer meg ordentlig på do grunnet litt lite fiber i kosten?? Hei! Jeg hadde også litt blod i urinen, men legen mente det ikke var noe galt med det for vi er så ´sårbare´ nedentil under graviditeten at det er kjempelett å rifter av nesten ingenting... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902679-jordmor-fant-blod-i-urin/#findComment-143944955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå