Gå til innhold

Blir man mere tørst når en er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så tørst de siste dagene,men så er jeg forkjøla og puster mye gjennom åpen munn og i tillegg har jeg spist ertesuppe til middag i 2 dager på rad...Blir kanskje tørst av det også :P

Drikker masse vann og heldigvis må jeg ikke oftere på do for det er så slitsomt å fly på do hele tida ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen trenger mer vann ettersom blodmengden øker og det hele tiden produseres nytt og rent fostervann. :)

Skrevet

Kroppen trenger mer vann ettersom blodmengden øker og det hele tiden produseres nytt og rent fostervann. :)

Takk for svar :)

Jeg er veldig dårlig til å drikke egentlig så da må jeg nok bli enda flinkere til å få i meg vann...Drikker stort sett når jeg er veldig tørst og drikker da 2-3 glass etterhverandre...Kanskje jeg må sette frem vann som jeg har tilgjengelig hele tiden ;)

Kanskje ikke rart jeg føler meg sliten og veldig slapp idag,hvis jeg kanskje har drukket for lite :P HAr vært flink i disse dagene med forkjølelese men ikke like flink ellers....

Skrevet

Føler det samme som deg! Jeg våkner om natta, munnen føles ut som den er belagt med sandpapir!!! :-( helt forferdelig!! Prøver å drikke masse vann i løpet av dagen, men føler at det er munnen som er tørr!!? Har derfor begynt med tyggis! Det hjelper litt!

Var på kontroll, og nevnte dette for legen. Hun sjekket blodsukkeret! Glemte å spørre hvorfor ( da det var fint) men når jeg googler nå, så kan tørsthet ha en sammenheng med diabetes! :-( kanskje du bør sjekke det på neste kontroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...