Gå til innhold

BIM-treffet i Trondheim i går:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for hyggelig selskap på Bær&Bar i går, storkoste meg tross bussturen hjem :P Håper vi alle sees igjen til neste gang. Lykke til videre med magen, og frøken fra Finnmark: Lykke til på UL i dag :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! :-)

God helg til alle sammen!

Skrevet

Hvor fant dere på dette? Har lett side opp og side ned etter noen i Trondheim som kunne tenkt seg å treffes... :-/ Høres jo veldig hyggelig ut å kunne møte andre i samme "situasjon" Mine venninner har enten gjort seg ferdige for noen år, eller de har ikke startet ennå. :-)

Skrevet

Registrerte ett treff her inne og så håpet på det beste når det gjaldt oppmøte, men da var det flere som var klar for å møtes når tanken ble luftet på juni-forumet. Vi var 6stk som møtte og koste oss. Ble også enig om et nytt møte om en liten mnd. Så følg me her og bli me. Det var kjempekos å møte andre :)

Skrevet

Registrerte ett treff her inne og så håpet på det beste når det gjaldt oppmøte, men da var det flere som var klar for å møtes når tanken ble luftet på juni-forumet. Vi var 6stk som møtte og koste oss. Ble også enig om et nytt møte om en liten mnd. Så følg me her og bli me. Det var kjempekos å møte andre :)

Det var også folk fra mai og juli med forresten, ikke bare juni ;)

Skrevet

Jeg postet treff på mai12-siden, men registrerte at juni12 tenkte å ha treff dagen før, så vi slo sammen.

Kan jo poste under flere forum neste gang også.

Skrevet

Hvor finner jeg igjen disse terminklubbene? Finner ikke etter at alt her ble forandret jeg ;P (sikkert bare jeg som ikke ser...)

Skrevet

Postet treffet vi hadde på 2.trimester. mai. juni og juli 2 dager før.. får legge ut neste så snart det er en dato avgjort :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor finner jeg igjen disse terminklubbene? Finner ikke etter at alt her ble forandret jeg ;P (sikkert bare jeg som ikke ser...)

Se litt mot høyre på siden, der er det endel forum som står i mindre skrift - og mulighet til å søke opp forum. Der kan du søke opp absolutt alle forum som finnes, også "sovende forum".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...