kjærestenogmæ Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Tusen takk for hyggelig selskap på Bær&Bar i går, storkoste meg tross bussturen hjem Håper vi alle sees igjen til neste gang. Lykke til videre med magen, og frøken fra Finnmark: Lykke til på UL i dag
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Hvor fant dere på dette? Har lett side opp og side ned etter noen i Trondheim som kunne tenkt seg å treffes... :-/ Høres jo veldig hyggelig ut å kunne møte andre i samme "situasjon" Mine venninner har enten gjort seg ferdige for noen år, eller de har ikke startet ennå. :-)
kjærestenogmæ Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2012 Registrerte ett treff her inne og så håpet på det beste når det gjaldt oppmøte, men da var det flere som var klar for å møtes når tanken ble luftet på juni-forumet. Vi var 6stk som møtte og koste oss. Ble også enig om et nytt møte om en liten mnd. Så følg me her og bli me. Det var kjempekos å møte andre
kjærestenogmæ Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2012 Registrerte ett treff her inne og så håpet på det beste når det gjaldt oppmøte, men da var det flere som var klar for å møtes når tanken ble luftet på juni-forumet. Vi var 6stk som møtte og koste oss. Ble også enig om et nytt møte om en liten mnd. Så følg me her og bli me. Det var kjempekos å møte andre Det var også folk fra mai og juli med forresten, ikke bare juni
MrsMilla Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg postet treff på mai12-siden, men registrerte at juni12 tenkte å ha treff dagen før, så vi slo sammen. Kan jo poste under flere forum neste gang også.
Gutt2011+Spire2012 Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Hvor finner jeg igjen disse terminklubbene? Finner ikke etter at alt her ble forandret jeg ;P (sikkert bare jeg som ikke ser...)
kjærestenogmæ Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2012 Postet treffet vi hadde på 2.trimester. mai. juni og juli 2 dager før.. får legge ut neste så snart det er en dato avgjort
MrsMilla Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Hvor finner jeg igjen disse terminklubbene? Finner ikke etter at alt her ble forandret jeg ;P (sikkert bare jeg som ikke ser...) Se litt mot høyre på siden, der er det endel forum som står i mindre skrift - og mulighet til å søke opp forum. Der kan du søke opp absolutt alle forum som finnes, også "sovende forum".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå