Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kunne være greit å vite hva vi har lov til og hva vi ikke har lov til å snakke om. Jeg ser at det påstås at det i hvertfal påstås at det ikke er lov med religiøs propaganda. Gjelder det samme politisk propaganda og hvordan skiller vi på propaganda og diskusjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902652-hvor-finner-vi-forumreglene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner forumreglene hvis du trykker på lenken der det står Support i høyrekolonnen (under Snarveier)

Vi har ingen direkte regler mot propaganda i forumet, verken religiøs eller politisk. Alt kan diskuteres - så lenge det skjer med respekt for andres meninger, livssyn, rase eller politisk standpunkt.

Du finner forumreglene hvis du trykker på lenken der det står Support i høyrekolonnen (under Snarveier)

Vi har ingen direkte regler mot propaganda i forumet, verken religiøs eller politisk. Alt kan diskuteres - så lenge det skjer med respekt for andres meninger, livssyn, rase eller politisk standpunkt.

Fant det. Takk!

Når jeg går inn der kommer jeg av en eller annen grunn over til Barn i magen og kommer ikke tilbake til Din baby uten å klikke meg tilbake hit. Ser ut til at dere har en liten feil der. Bruker foresten firefox.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...