Gå til innhold

20 mnd mellom nr 1 og 2, søskenvogn? Evt hvilken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det er 2 år mellom mine. Vi hadde en TFK twinner twist duo som vi brukte til søskenvogn. Vi trodde at vi ikke trengte det, men når den minste satte i vogna, ville alltid den største også sitte i vogna. Da virket ikke føttene lenger til den største:0) Vi likte den på grunn av at vi kunne justere fotbrettene individuelt. Både høyde og ta de opp. Mange oppbevaringslommer på vogna. Å det at den hadde håndbrems, det tror jeg bare TFK som har. Det er genialt, for vogna blir ganske tung når det sitter 2 barn i den. Har vært kjempe fornøyd med den.

Håper det er litt svar på spm

Annonse

Hva m bugabo donkey? Noen med erfaringer?

Den sikler jeg på også - og har vel nesten bestemt meg egentlig :)

Me too!! Skal du importere el kjøpe her i Norge? Har ikke undersøkt hvordan markedet er her i Norge enda, må nok undersøke litt ifht størrelse m vinterpose, fotbrett

Me too!! Skal du importere el kjøpe her i Norge? Har ikke undersøkt hvordan markedet er her i Norge enda, må nok undersøke litt ifht størrelse m vinterpose, tyngde, liggekomfort, fotbrett og om den er enkel å slå sammen, hvor stor plass den tar i vår bil etc etc. Virker jo enkel og fin;0)

Me too!! Skal du importere el kjøpe her i Norge? Har ikke undersøkt hvordan markedet er her i Norge enda, må nok undersøke litt ifht størrelse m vinterpose, fotbrett

:) Vi kjøper den i sverige, bor likevel så nære :)

Sparer litt på det.

Var der i helgen og så på den - og den er utrolig fin altså! Elsket den bare enda mer:) Bestilte den i sort - og skal hente den i april - vil ikke ha vognen i hus før det virkelig nærmer seg:) Gleeeeder meg!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...