Gå til innhold

Andre nygraverte her?

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er 26 år, ett barn fra før på nesten 1,5 år. Fant ut at jeg var gravid i dag, 5 uker på vei og termin 28. september foreløpig:) Ikke helt planlagt graviditet, og selvom det kanskje ikke passet så bra akkurat nå med en til, gleder vi oss fordet:D Gratulerer til alle dere andre!

Fortsetter under...

Er 25 år, snart 26 år og er gravid for 2. gang. Nyforlovet, ble fridd til på selveste nyttårsaften!!;) Vi mistet sist gang, så jeg håper så inderlig det går bra nå! Er utdannet lærer. Har nylig kjøpt rekkehus, så nå er det bare å vente til september- babyen kommer!:)

Av interesser er jeg glad i å fotografere, og jeg elsker klær, mote og interiør

Ja, det lurer jeg på da.. Vi som er sånn heeelt i startgropa av svangerskapet, og har termin sånn i slutten av september?

Hva med en liten heiatråd?

Jeg er da vintersol, jeg er 27 år (begynner å bli gammel! Husker jeg var på ung og gravid med førstemann) og har to barn.

Jeg er student, og bor i en småby på østlandet.

Og så er jeg 4+1 fullgåtte i følge denne kalkulatoren,

Jeg er 33 år og venter barn nr 2. Har en vakker liten gutt på 17 mnd. Er nå 4+3 fullgåtte. Har i følge kalkulatoren termin 3 oktober :)

Heiatråd høres fint ut!:)

Jeg er 34 og gift. Har ingen barn fra før men har ønsket barn i mange år.

Hatt 6 SA og er gravid for 7.gang. Er 5+6 så er 6 uker i morgen. Termin 21.september, foreløpig.

Har fått hjelp fra Gynekologisk Poliklinikk og Ivf ved sykehuset så nå håper vi at ting skal ordne seg så vi får en liten en i september i år. Bruker både Fragmin og Crinone som støtte denne gangen. :o)

Skikkelig artig å følge med her inne..er sykemeld, så føler at dagene blir litt lange...Jeg venter nr 4! Skikkelig stas..mistet forige gang, og har hatt mye tull med systemet etter det, så håper det går den rette veien denne gangen. Skal på UL i morgen tidlig. De følger litt ekstra nøye med denne gangen..Hvir terminkalkulatoren stemmer så er jeg 7 uker i dag. Termin 17 Septemer. Minstemann blir 5 år, så blir stas med en liten baby igjen! Elsker å være mamma! Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...