Gå til innhold

Andre nygraverte her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også nygravert. Tok en digital test idag tidlig og da stod det "Gravid". Fantastisk og helt uvirkelig følelse.

Første barnet til både meg og samboeren. Ut i fra menstermin er jeg 4+2 idag!!!

Om tiden bare kunne gått litt fortere!

Tvillinger ja, jeg har ett sett tvillinger i flokken min jeg også, guuuriii, hadde ikke tenkt tanken på at det kan skje igjen.... ;) var 21 da jeg fikk de. Tenker det ville vært praktisk å avsluttet med en/ei :) Er på sykehuset i dag, da min sønn på 18 skal operere brokk etter overtrening. Ha en fin dag!

Jeg er 31, er nå 4+6 (fem uker i morgen!). Gravid for 4. gang, men har dessverre ingen barn. Håper det går denne gangen og at vi kan juble 25. september!

Ååå jeg også håper på jubel i september for deg!!

Jeg har snakket med legen på telefon i dag da, og etter å ha hørt hva de kunne tilby meg hos fastlegen, bestemte jeg meg for å følges opp av samme legen dette svangerskapet som forrige, selvom det innebærer litt reisevei,,

Så nå er det bare to uker til tidligultralyd, og da håper jeg å se et lite eller to små hjerter som banker,, det hadde vært fint. Da kan jeg kanskje begynne å glede meg litt...

Annonse

Hei.

Er 31 år, og venter nr. 3. Har termin 16. sep, og er ca. 6+3 idag:) Skikkelig dårlig for tiden, og sykemeldt ut uken + helgen. Jobber turnus (ikke helsevesen), men i en annen statlig etat. Er gift med verdens herligste mann og flinkeste pappa! Har to gutter, og ønsker oss en til. Det blir tripp, trapp, tresko, skikkelig tett. Men føler disse symptomene er annerledes denne gang, så tenker at det egentlig er ei jente inni der. Velkommen uansett selvfølgelig:)

Tvillinger ja, jeg har ett sett tvillinger i flokken min jeg også, guuuriii, hadde ikke tenkt tanken på at det kan skje igjen.... ;) var 21 da jeg fikk de. Tenker det ville vært praktisk å avsluttet med en/ei :) Er på sykehuset i dag, da min sønn på 18 skal operere brokk etter overtrening. Ha en fin dag!

Hei! du sier overtrening, overtrente du under svangerskapet? jeg trener en en del og er redd for at det skal gå ut over spiren i magen:S

Hei! du sier overtrening, overtrente du under svangerskapet? jeg trener en en del og er redd for at det skal gå ut over spiren i magen:S

Det er sønnen hennes som skal opereres;)

Treningsveiledning for gravide finner du her på bim-sidene!

Annonse

Det er sønnen hennes som skal opereres;)

Treningsveiledning for gravide finner du her på bim-sidene!

fikk visst ikke med meg at han var 18 år gitt..:P

Jeg er 31, er nå 4+6 (fem uker i morgen!). Gravid for 4. gang, men har dessverre ingen barn. Håper det går denne gangen og at vi kan juble 25. september!

ååå jeg også håper på jubel i september for deg!!

Jeg har snakket med legen på telefon i dag da, og etter å ha hørt hva de kunne tilby meg hos fastlegen, bestemte jeg meg for å følges opp av samme legen dette svangerskapet som forrige, selvom det innebærer litt reisevei,,

Så nå er det bare to uker til tidligultralyd, og da håper jeg å se et lite eller to små hjerter som banker,, det hadde vært fint. Da kan jeg kanskje begynne å glede meg litt...

Takk for det! Jeg skal også ha tidlig ultralyd, gru-gleder meg litt til det...! Men prøver bare å ta det med ro nå, og håper på at alt går bra :)

Er veldig spent og vet ikke om jeg klarer å vente på UL i uke 12. er nå 8 uker. Vil gjerne vite om det er flere enn 1. Fikk eneggede da, og det er jo ikke arvelig. Så satser på at det bare er en denne gangen ;)

Hei.. Tenkte det var supert med en slik tråd, så slår følge. Håper det hjelper litt på humøret ;) Har termin 26.september (ca 5+1 idag).. Har en gutt på litt over 2 år fra før.. Hadde en graviditet utenfor livmor og måtte fjerne den ene egglederen i høst.. og dette er første prøveforsøk etter dette, og jaggu ble det ikke positivt.. men er kjempenervøs selvfølgelig.. kjenner alt mulig rart og vet ikke hel thva jeg skal tro på.. hehe.. Skal på tidlig ul men fikk ikke time før 8 februar.. føles ut som en evighet til.. :/

Jeg er 5+2 i dag og har termin 25 september. Dette er vårt andre barn. Vi har en herlig sønn fra før som ble født i august 2010. Det blir 25 måneder mellom dem, jeg fikk det som jeg ville!;) Spira satt på første forsøk, heldige som vi var.

Jeg er forresten 25 år og forlovet:)

Hei!

Jeg er 25 år og gravid med første:) er 7+6 i dag. Foreløpig termin er 9/9 , gleder meg til svangerskapet kommer over 12 uker!

og ikke minskt tidlig ul om 2 uker:)

ja det skal bli meget godt når man kommer seg til 12 uker!!! hvorfor skal du ha tidelig ul??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...