Gå til innhold

Andre nygraverte her?

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på da.. Vi som er sånn heeelt i startgropa av svangerskapet, og har termin sånn i slutten av september?

Hva med en liten heiatråd?

Jeg er da vintersol, jeg er 27 år (begynner å bli gammel! Husker jeg var på ung og gravid med førstemann) og har to barn.

Jeg er student, og bor i en småby på østlandet.

Og så er jeg 4+1 fullgåtte i følge denne kalkulatoren,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902617-andre-nygraverte-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

jeg er også 27år og er 5+4 med nummer 2.

godt å høre at det er flere som begynner å føle seg gammel i denne unge alderen..hehe.. når jeg sier det til sønnen min på 5 år så blir han litt små sint og sier: nei du er ikke gammel mamma!!! du er vakker!!

hehe... barn er fantastiske:)

Annonse

Er 33 år (føler meg gammel her nå ja...) og gravid med nr 2. 7+6 i dag. Vi valgte å vente for å ta lang utdannelse og jobbe noen år først. Angrer ikke på det. :-)

Det er jo ingen vits i å angre på de valgene man tar..

Vi har valgt motsatt av dere, vi har tatt lange utdannelser med barn i hus(dvs, jeg holder på enda) -og angrer ikke på det heller.

Men jeg tror sånt er lettere feks i småbyer enn i store byer. Det er vanligere med studentforeldre og sånn, så ting er lagt litt opp etter det.(jeg er av de yngste i min studiegruppe, så her er det mange som etterutdanner seg i voksen alder etc..)

Så hyggelig vi er en haug her, fortell litt om dere selv da! To vanlige ting og en morsom ting?,

Jeg kan begynne;

Jeg har ikke lappen, noe som begynner å bli litt tungvindt..

Jeg har vært gift i snart sju år, og kjæreste med samme mann i 12

Og morsom....

Jeg har jobbet som tryllekunstnerassistent. (kort karriere dog)

Blir jo som en bestemor å regne i dette forumet jeg da ;)

Jeg startet da jeg var 18 med førstemann, å trodde virkelig jeg var "ferdig" nå...

Men ser ut til at vi blir velsignet med nok et barn!! Ja ja i en alder av 36 blir jeg altså mamma til nr 7!!!

Leeenge til september da ;)

Godt det er variert! Alder spiller jo ingen rolle så lenge man ønsker seg barn og er gravid:)

Vintersol, skal jeg prøve å fortelle litt om meg da...

Jeg er sykepleier og leverte bacheloroppgsven 5 dager før jenta vår ble født!

Har en mann i utenlandstjeneste, som heldigvis kommer hjem om bare to uker ( var hjemme på perm i jula og vi fikk befruktet gullegget) :)

Funfact... Jeg er utrolig glemsk til tider, til min samboers frustrasjon...

Annonse

Wow, NYmarathon?

Det er en ting jeg aldri kommer til å gjøre, iallefall.. Foretrekker mer rolige treningsformer som yoga og svømming jeg.... :P

Men som student og tobarnsmamma er det ikke mye trening keg får på plass, er jeg redd..

tessy! Imponerende! Du rakk iallefall å levere! (jeg også satt eksamen en uke før førstemann ble født, men da var det et ganske annet fag... )

Studerte du ved hive?

Blir jo som en bestemor å regne i dette forumet jeg da ;)

Jeg startet da jeg var 18 med førstemann, å trodde virkelig jeg var "ferdig" nå...

Men ser ut til at vi blir velsignet med nok et barn!! Ja ja i en alder av 36 blir jeg altså mamma til nr 7!!!

Leeenge til september da ;)

Wow! Nummer sju! Livat hjemme hos deg da! Så gøy! (kommer selv fra stor familie, og eeeelsket det! Mannen syns liksom tre barn burde holde, han da... Men mye kan jo skje.. Hehe)

Jeg studerte ved hive ja vintersol:) du også?? Ja evig glad for at jeg slapp å ta opp noe...lille suppa kom 11 dager før terningen også..den dagen fristen for levering egentlig var! Så gla jeg bestemte meg for å levere litt tidligere!!

Hvilken eksamen satt du med med kulemage da??

Mammaigjen, imponerende at barn nr 7 er på vei:) så stas!

Jeg blir snart 31, og venter mitt fjerde barn. Fikk tvillinger sist, så dette kan bli spennende :) håper det bare kommer en denne gangen. Har tre gutter fra før så trenger vel ikke å fortelle hva jeg ønsker meg. Men mest av alt et friskt barn. Tvillingene var nemlig veldig syke. Moro å lese at det faktisk er ganske mange som venter nr. 3,4,5,6 eller 7.

Jeg er selger i en skobutikk og stooor trives med det :)

Tok ett meget dårlig valg av kjæreste i mine yngre dager som førte til det beste som har hendt meg, nemlig min vakre sønn på 5 år:) dumpet han og var alene gjennom graveditet og de 3 første årene til drømmemannen tok kontakt:)

Er nå samboer med verdens beste mann som er bestevenn med min sønn!!

vi venter nå vårt første barn:)

morsomt:

ett uker etter farsdag i fjor så hadde jeg kjøpt no t-skjorter til samboern min og da jeg skulle gi han dem tok sønnen min pakka å ga den til samboern min å sa gratulerer med farsdag!!

jeg er da ikke no pappa... jo du er jo sånn lissom pappa!!!!

Hei,

er 30 år og gravid for andre gang - men har desverre ingen barn. Er 7+2 i dag:) Er veldig spent på hvordan det skal gå og er ganske bekymret til tider.

Mammaigjen: 6 barn fra før! Det er virkelig en bragd. Ganske imponerende i disse tider :) Bor alle sammen hjemme enda eller?

ønsker alle lykke til på ferden :)

Hei! 34 år her( hmm bestemor ?;-)) hehehe), to barn ( snart 7 år gammel jente og 2 1/2 år gammel gutt). 7+4 i dag med nr. Tre;-)

Tessy; jeg er også sykepleier og gikk på HIVE;-). Du også vintersol?

Siden jeg har en av hver, så er det akkurat det samme hva jeg får nå, bare det er friskt. Første barnet måtte opereres 7 timer gammel og vi var mange uker på Rikshospitalet.

Dette blir planlagt KS pga to akutte snitt fra før..

Hei! 34 år her( hmm bestemor ?;-)) hehehe), to barn ( snart 7 år gammel jente og 2 1/2 år gammel gutt). 7+4 i dag med nr. Tre;-)

Tessy; jeg er også sykepleier og gikk på HIVE;-). Du også vintersol?

Siden jeg har en av hver, så er det akkurat det samme hva jeg får nå, bare det er friskt. Første barnet måtte opereres 7 timer gammel og vi var mange uker på Rikshospitalet.

Dette blir planlagt KS pga to akutte snitt fra før..

Ikke sykepleier her, men jeg har studert ved hive i tre omganger... Vil ikke si hva jeg studerer nå, i litt sånn paranoid frykt for å oute meg, men studerer altså ved hive igjen nå, koser meg med det. ( men det skal bli godt å en dag få brukt all denne utdannelsen til noe fornuftig også... Tror jeg er på syvende året til sammen nå...)

Eksamen jeg tok rett før eldste ble født var i kunsthistorie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...