Gå til innhold

Planlagt keisersnitt på St. Olav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha planlagt keisesnitt på St. Olav rundt 20. Februar. Er det noen flere som skal ha ks rundt samme dato? Hadde vært greit å ha noen i samme situasjon å snakke med :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg skal ha keisersnitt på ullevål 20 februar, så nå er det bare en måned igjen.. Tiden raser jo bare av sted. Hvorfor skal du ha ks? Jeg skal ha det på grunn av pprolaps i ryggen. Jeg er førstegangs så alt er liksom nytt, spennende og skummelt :) er dette din første? Hvordan er formen?

Lykke til :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg skal også ha planlagt ks, men blir sannsynligvis 13.februar på Drammen.

Dette blir mitt andre ks, hadde det forrige gang pga tverrleie. Denne gangen er det pga en skade på livmoren som kan forårsake livmorruptur ved rier.

Selv om jeg er skikkelig lei nå.. hehe.. så får vi krysse fingrene for at de holder seg inne til planlagt dato:)

Skrevet

Hadde vært koselig å følge dere også i tiden etter ks. Dette blir også mitt 2 snitt. Hadde ks 15. Januar i fjor pga. Forliggende morkake, fikk da ei nydelig jente som vi nettopp har feiret 1 års dagen til :-)

Hadde en cornural exu hvor de fjernet en del av hjørnet av livmor i 2007. Blir ks denne gangen pga. At jeg nå har 2 inngrep på livmor. Det er vist litt samme her som til Kira. De er redd for ruptur i livmor under rier, så det blir haste ks dersom fødsel begynner før den planlagte datoen. Håper å unngå det, hadde haste ks sist pga av styrtblødning og den forliggende morkaka.

Skrevet

Har ei jente på 10 år som kom på vanlig måte:-) samme pappa til alle tre, men vi ville vente litt med barn for å gjøre ferdig studier og få faste jobber:-)

Formen er egentlig ganske så bra her. Men jeg må innrømme at det begynner å blir tungt. Spesielt med ei på 1 år som krever sitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...