Trultesmamma Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Lurer litt på hva tid man skifter seng, hva tid skiftet dere/ skal dere skifte. Går det på barnets utvikling eller er det f.eks ved 2 år?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Jeg tenker at man skiter etter barnets utvikling. Feks når han går ut av sprinkelsengen selv, for da er det mindre sjans for skade ved vanlig seng. Eller når ungen er så stor at han ikke passer i sprinkelsenga. Her så har vi enda sprinkelseng, men kan ikke se for meg at han er klar for å sove i storgutt seng, han hadde aldri roet seg der, og han er 20mnd.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Storesøster var så glad i sprinkelsengen sin og klatret aldri utav, så hun brukte den lenge. Byttet vel et par mnd før 3-årsdagen hennes, og det gikk helt knirkefritt! Hun har aldri tullet ved legging, men ligger fint i sengen sin til hun sovner
Lemonia Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Vi byttet da eldstemann var 2½. Så lenge de passer sengen ser jeg ikke behovet for å skifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå