♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Har en liten gutt på ca 2,5 mnd.. Han får nå nutrimigen... Noen som har hatt mistanke om melkeallergi, men plagene forsvant når baby fylte 3 mnd? Jeg ammer innimellom, men han har delammet siden fødsel.. Har spist og drikket mye som inneholder melk uten at det har plaget...
Tosta <3 Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Hva er grunnen til at han får nutramigen, siden du har spist melkeprodukter uten at det har plaget han?! Jenta mi har melkeallergi, dette fikk vi påvist pga liten/ingen vektoppgang og skummende avføring. Begynte med nutramigen men den var det vanskelig å få i henne, byttet til Althera og da gikk det bedre, samtidig som jeg var totalt melkefri. Etter bare noen uker så økte vekta og avføringen endret seg! Har fått beskjed fra sykehuset om hun skal være melkefri frem til hun er ca.2 år, da kan vi begynne å teste ut litt produkter med melk i.
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2012 Han fikk anbefalt nutrimigen pga urolig mage og hard avføring ennå han gikk på avføringsmiddel. Han har nå fått det i nesten en uke.. Men jeg har aldri holdt meg unna melk, og det har aldri plaget han.. Jeg ammer han på natten, og på kvelden.. Jeg selv tror det er umodne tarmer og vi som ikke har skjønt forskjell på griningen hans. Noe som jeg nå hører.. Vekten er det ingenting å si på... Tenkte å dryppe melk på hånden hans i morgen for å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå