Gå til innhold

er det noen ivf damer her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

var innom ass bef og der var det så mange ukjente nick at jeg håpet de "gamle" var flyttet inn her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ivf-dame, men er ny bruker da... Vet ikke om det er bra nok ;-) :-P

Skrevet

selvfølgelig er det bra nok,dessuten er det jo veldig mye hyggeligere å se andre ivf'ere her enn på ass bef!! :(

Skrevet

sant det ja :-)

Skrevet

Jeg også! Kjenner igjen nicket ditt "Filip sin mamma-

+aug.spire" :-) Helt enig, mye hyggeligere å se ivf'ere her, håper mange følger etter oss!

Skrevet

se her ja! hurra!!! hvor langt er dere på vei da!??

har jo vært noen år desverre på ass bef men håper jeg ikke kommer tilbake dit mer!

Skrevet

Me too! :):) 8+4 i dag, hurra for oss!

Skrevet

Er 9+2 jeg..

Heldigvis så klaffet det på første forsøk hos meg... :-) Og har 5 egg i frysa... :-p

Skrevet

Ivf her og! mor til en gutt som blir 2 år i feb og venter nr.2 i aug.

Skrevet

11+3 her,førstemann satt på tredje forsøk,men denne spiren ventet til 5 forsøk.... termin 9 aug! må ha vært bra månder for oss da siden det er såpass mange som har kunne flytte inn her!!!

Skrevet

Ivf her og:-). 10+3. Satt på fjerde forsøk+1 frys:-)

Skrevet

har hatt tilsammen 6 ivf og 1 frys. heldigvis klaffet det denne gangen :) er 8+4. kjempe spent og glad!!

Skrevet

Her også...satt på 3 IVF...eller denne gangen tok de ICSI, sikkert det som gjorde susen;) Akkurat blitt gravid, termin i slutten av september!

Skrevet

Hei :) På besøk fra ass.befr. jeg, og lurte på om dere kunne si litt om rugeperioden? Mistenkte dere at dere var gravide før testedag? Var noe annerledes denne gangen i forhold til tidligere negative forsøk? Hvilken rd testet dere positivt på? Håper noen tar seg tid til å svare :)

Jeg er på rd 1 i dag. Fikk satt inn to egg i går. Vårt første ivf forsøk. Har litt murringer i livmor og i nedre del av ryggen. Håper det er eggene som leter etter et egnet sted å være for de neste 8-9 mdr :wub:

Skrevet

Hei.

Jeg fikk hcg støtte under rugeperioden så jeg var temmelig oppblåst gjennom hele rugeperioden. Jeg testet pos rd 9,men om d var hcg støtten eller min hcg det vet jeg ikke. Det fortsatte å være pos. Hadde litt strekksmerter/gangsperr opp mot ribbeina,men vet ikke hva d var. Kjenner ikke noe til det nå.

Ønsker deg lykke til. Progesteronen du tar gir graviditetssymptomer. Det er lange dager å vente på resultatet:-)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare Solformørkelse :) Helt siden jeg satte hcg sprøyta har det vært graviditetssymptomer ja, og det vil vel fortsette med progesteronstøtten. Bruker cyclogest og har hørt at den ikke skal gi så mange symptomer som crinone, men det er sikkert forskjellig hvordan det oppleves. Synes ikke det er så ille i dag på rugedag 2. Magen er fortsatt oppblåst, men ikke like vonde murringer, ikke fullt så trøtt og fysen.

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

ICSI dame her.

Er 8+5 med twins :)

Men det blir vel i grunn trillinger siden dette er fryse-egg fra første barn :)

Hvor er det dere damer har gjennomgått prøverør da??

Hausken her :)

Skrevet

Jeg er ny og har fremdeles ørten spørsmål.. ett av dem er: hva er betyr 8+5 og 12+4 etc som dere skriver..? Kanskje et dumt spørsmål, jeg er ikke så langt i løypen selv enda.....Uthenting i neste uke :)

Skrevet

8+5 er 8 fullgåtte uker og fem dager. Osv... Så da er det bare 31 uker igjen av svangerskapet :-)

TAKK!:) Så logisk i grunn=)

Skrevet

jeg har testet ivf for første gang og er veldig spent. ser at det er mange som gjør dette flere ganger uten hell og det syns jeg er veldig trist. Til dere som har testet mange ganger ivf og hvor mensen kommer, har dere barn fra tidligere?

jeg har veldig mye verking i livmor og håper sårt at spiren vil bo der, siden jeg hadde kun dette ene egget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...