Gå til innhold

Her er min test, jeg er så lykkelig! <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke trengt å streve med å bli gravid, når tulla mi var 6 mnd var jeg gravid igjenn.. men jeg tok abort pga omstendighetene, nå er jeg gravid igjenn og tulla er 9 mnd!

denne gangen skal jeg beholde med tanke på hvor vondt det var etter aborten!

å jeg gleder meg faktisk litt! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei.. fikk ikke til å laste opp bildet, men jeg er hvertfall gravid! :D

Skrevet

har lest to innlegg i dag om jenter/damer som har blitt gravid ikke lenge etter di har fått barn, å da vagt abort, for så å bli gravid på nytt etter bare ett par/tre mnd å bestemt seg for å beholde.

må bare spørre, er det ikke litt vondt å ha valgt bort ett barn for veldig kort tid siden for å å bestemme seg for å beholde like etter?

kunne man ikke bare da ha beholdt barne man ble gravid med for 2/3 mnd siden?

vet jo ikke hva som er situasjonen her, men hvor mye har forandret seg på så kort tid? slik at det nå er greit å beholde?

ikke vondt ment, men syns sånt er litt trist :(

Skrevet

Hei!

Jeg skjønner at du lurer,

akkurat da så var barnefaren utro, jeg bodde hos mamma, og jeg hadde ingen inntekt, så jeg tenkte at det var det riktige der å da, men det var det ikke, det gjør vondt..

men jeg velger å tro at dette er en ny sjangse med samme barnet..(plis ikke ødelegg dette, det er vondt nok fra før)

Nå så har jeg fått meg leilighet, har orden i økonomien, og barnefaren er tilstede og sammen med oss.

Og jeg klarer heller ikke å gå igjennom en abort til, for det sleit på psyken min! :)

HI

Skrevet

Gratulerer:) dette klare dere sammen:) han har nok vert "litt" ufin mot deg men vis dere ønsker en ny start så er de vert å prøve:)

Skrevet

ok sjønner situasjonen.

men det jeg ikke sjønner er at du går bort å blir gravid på nytt med en idiot som var utro mot deg for bare 2-3 mnd siden!!

men vi er alle forskjellige..

lykke til i graviditeten i allefall, å jeg ønsker for din del at barnefar har skjerpet seg å fokuserer på deg og barna i stede for seg selv <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...