Gå til innhold

Da har jeg og vært på ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett foster, er i uke 9+4 og hjertet slo.

Kan senke skuldrene litt nå.

Foreløpig termin er 22 august.

Jippi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Får man med bilder ved tidlig UL? Vi skal på det neste uke og jeg er så spent, den dagen er jeg også 9+4 :)

Skrevet

Jeg har alltid fått med bilde på ultralyd. En i uke 7 og en i uke 11.

Skrevet

hvordan er det på tidlig ul.? fikk inntrykk på en annen tråd at innvendig ul var en forferdelig opplevelse... er det virkelig så ille? skal selv om ei uke- vil davære 9 uker, gru-gleder meg litt kjenner jeg..

Skrevet

Jeg har alltid fått med bilde på ultralyd. En i uke 7 og en i uke 11.

Takk for svar :) glder meg!!

Skrevet

hvordan er det på tidlig ul.? fikk inntrykk på en annen tråd at innvendig ul var en forferdelig opplevelse... er det virkelig så ille? skal selv om ei uke- vil davære 9 uker, gru-gleder meg litt kjenner jeg..

Er ingenting å grue seg til. Tok celleprøve samtidig og det var verst.
Skrevet

Hva skulle være fælt med det?? At det er innvendig?

Du kjenner ingenting! Det er jo bare en sånn ul-probe som føres inn, mindre enn andre ting som har vært der...

Du burde bare glede deg - nydelig å få se den lille:)

Lykke til!

Skrevet

Eg og var i dag, alt vel, 8+4 :) Ingen ting å grua seg til. Det e rikkje som ein gyn us, ein ikkje så stor greie med glidemiddel på, det gjer ikkje vondt, den skal ikkje langt inn. Lykke til!

Skrevet

Forrige svangerskap var jeg på tidlig ul i uke 9, da tok vi utvendig:)

Denne gangen skal jeg til ul uke 11 som er et standard program nå når vi velger og pil fulgt opp privat. Det blir første kontroll med jordmor og lege us samme dag:) gleder oss til å se den lille!

Skrevet

Heisveiser!

Jeg tok en UL da jeg var hos legen for å bekrefte graviditeten. Da var jeg omtrent seks og en halv uke på vei. Han spurte rett og slett om jeg hadde lyst til å ta en titt - "om du er såpass på vei kan vi i alle fall se at livmoren har utvidet seg, og om du ikke har kommet så langt så ser vi ingenting".

Jeg har en utrolig dyktig og engasjert fastlege, og på utvendig UL så vi en liten reke og et bankende hjerte!

Betalte ingenting for møte, han førte det opp som svangerskapskontroll. Jeg blir så utrolig trygg rundt denne legen!

Det var et fantastisk syn.

Skrevet

Gratulere så masse!! :)

Innvendig ul er ikke noe å grue seg til, merker nesten ingenting, + man er altfor opptatt med å følge med på skjermen, hehehe!

Skrevet

Heisveiser!

Jeg tok en UL da jeg var hos legen for å bekrefte graviditeten. Da var jeg omtrent seks og en halv uke på vei. Han spurte rett og slett om jeg hadde lyst til å ta en titt - "om du er såpass på vei kan vi i alle fall se at livmoren har utvidet seg, og om du ikke har kommet så langt så ser vi ingenting".

Jeg har en utrolig dyktig og engasjert fastlege, og på utvendig UL så vi en liten reke og et bankende hjerte!

Betalte ingenting for møte, han førte det opp som svangerskapskontroll. Jeg blir så utrolig trygg rundt denne legen!

Det var et fantastisk syn.

åå, din heldiggris :)) Hvordan legen er, er så utrolig viktig. Du er kjempeheldig altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...