Gå til innhold

Nedtelling :p Hvor mange dager damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 38 dager igjen, dvs 5+3 til termin. Jeg er så rastløs på å bli ferdig nå for jeg har så mange vondter jeg vil bli ferdig med og ikke minst virke igjen....

Foresten flere som skal føde på kongsvinger i slutten av februar da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

37 dager her! Hm, hvem kommer først over målstreken?:)

Har født de andre litt før termin, så er spent på å se når tredjemann bestemmer seg for å komme

Skrevet

44 dager igjen :)

Håper min mamma får rett når hun sier at lille frøkna nok kommer ett par uker før :)

Skrevet

17:) Og nå er alt klart! Mangler bare den aller viktigste detaljen: Tulla vår.

Skrevet

17 dager igjen her også =)

skal ikke føde i kongsvinger, nei..

mangler apotekervarer.. men om ungen kommer tidligere enn forventet har de jo apotek på sykehuset..:P

Skrevet

37dager igjen her ! :D

Skrevet

Her er det 36 dager igjen og vil bli ferdig nå! Har så mye bekkenplager at jeg så og si ikke sover og klarer nesten ikke gå :P nå har hun ikke snudd seg enda, så mulig det blir KS. Så da kommer hun jo en stund før. Spennende er det i hvertfall :D

Skrevet

13 dager igjen. :-) Går veldig fort nå som det nærmer seg, synes jeg.

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Maks 26 dager igjen, hvis ikke hun blir tatt tidligere.

(eneste fordelen med ks er at du vet at du ihvertfall ikke går over tiden*s*)

Skrevet

11 dager på overtid nå.. Tips til hva jeg kan gjøre for å få igang fødselen Nå?? LEIIII!! :(

Skrevet

11 dager over termin??? skal man ikke bli satt i gang max 11 dager over?? herre jeg føler med deg, jeg gikk 14 dager over med første for noen år siden, og jeg vet at du ikke har det noe særlig nå!!!

50 dager igjen her...

Skrevet

Ifølge jordmoren min skal man bli satt igang senest 12 dager over termin, men ifølge legen på sykehuset blir jeg ikke satt igang før på mandag! Altså 15(!) dager over termin!! Nå vil jeg ikke mer..

Skrevet

38 dager igjen til termin her også,men håper selvsagt at det blir før.Det er 3.gangen min så satser på at han har det travelt :) Har handlet mye vi også,men mangler noe som kommer i posten til uka,da jeg har gått amok med å bestille klær og ting til babyen på nettet :) Skal på bytur i morgen for å handle inn mere småting(apoteket,ny dyne,trekk,tisselaken,bleier o.l) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

har termin imorgen :) håååper han kommer snart! har fått beskjed at dersom han ikke kommer av seg selv, så blir jeg satt igang etter max 7 dager.

gleder meg såå til å treffe lillemann, og få kroppen min tilbake til normalen igjen :)

Skrevet

Hører ikke til her før på Mandag jeg da :P tok en liten tur innom likevel.. 88 dager igjen :D gleder meg enormt....

Skrevet

Har 3 dager igjen om 20 min, holder på å løpe på veggen her:|

Skrevet

Hei :) i dag er det 31 dager igjen til tulla kommer :) skal ha planlagt snitt på ullevål 20 februar. Er førstegangs så går på nåler.. Er nok lettere hysterisk på planleggingsfronten så her har alt av utstyr stått klart siden jul :) i morgen skal det siste av stelleutstyr kjøpes inn :)

lykke til damer :)

Skrevet

19 dager igjen, og vi er så klare for å møte jenta vår :-)

Skrevet

8 dager igjen, og kunne ikke vært mer klar! Gleder oss til å endelig få møte lillebror <3

Skrevet

Jeg er 39+5 i dag, så nå er det heldigvis ikke lenge igjen! :D Selv om jeg må si at dette svangerskapet har gått veldig fort og takk for det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...