Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 ser folk skriver om stripping hos lege og jordmor, hva er det? førstegangs her.. mulig jeg har et annet ord for dette?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 de stikker en finger opp i livmorhalsen og tøyer litt. Hos noen har dette effekt med at slimproppen går eller at riene starter eller lignende.
MezzaSnartMorTilTo Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Jeg var på overtidskontroll i dag. Er 40+5. Hadde myk livmorhals, men 0 cm åpning. Fødselslegen sa hun skulle "lage" åpning på meg ved å stikke en finger inn.. Er det dette som kalles stripping?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Jeg var på overtidskontroll i dag. Er 40+5. Hadde myk livmorhals, men 0 cm åpning. Fødselslegen sa hun skulle "lage" åpning på meg ved å stikke en finger inn.. Er det dette som kalles stripping? jupps
Sørlandsmommy Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Det er ikke så veldig godt nei... Men fødselen blir jo mye verre, så alt er vel relativt;) Jeg ble strippet/tøyd for 3.gang i dag, ser ikke ut til å ha så stor virkning på meg. Jeg er moden og ytre mormunn er åpen, den indre mormunn er lukket. Kan jo bare håpe at noe skjer nå, men prøver å ikke for høye forhåpninger. Er forresten 39+5.
2 snart 3 gull <3 Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Men er det vondt?? Blitt strippet to ganger nå uten særlig effekt. Hadde før jeg ble strippet første gang 2 cm åpning, avflatet morsmunn og har nå etter 2 strippinger 2-3 cm + at slimproppen har gått men ikke noen tegn til fødsel med det første 1 gangen var det heeelt grusomt, føltes ut som han skulle rive ting ut av meg og måtte kjempe for å holde på tårene. 2 gang ( Hos en annen jm) var det ikke direkte vondt men fryktelig ubehagelig.. så tror det har veldig med hvem som utfører strippingen og hvor forsiktig personen er.. Så sier som sørlandsmommy..det er ikke så veldig godt nei, men føler det var verdt et forsøk på å få i gang ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå