Gå til innhold

Flere med symptomer som kommer og går??

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Våknet i dag tidlig og de gruseli ømme puppene var borte.. over natten liksom... hva skjer?? hadde sykt vondt i korsryggen i går kveld, klarte ikke sitte oppe... men det som er så rart er at jeg er litt småkvalm...

Flere som har symptomer som komme og går?? er 6+6 i dag..

Har en SA og en MA bak meg, ikke så god erfaring med å være gravid med andre ord..... kjenner at jeg er litt urolig :(

Fortsetter under...

hei jeg vet ikke hva som er normalt,men har vel erfart at ALT er normalt....selv det unormale...skjønner??!

har gått hittil gjennom ett symptomfritt svangerskap og har vært engstelig som bare det...men det er jo like vanlig det som å ligge å spy i ukesvis....

og slik er det med symptomer som kommer og går også!

men siden du har dårlig erfaring bak deg,får du ikke noe ekstra oppfølging med ul??? det får jo gjerne skuldrene til å senke seg litt og du skal jo se ett bankende hjerte nå :)

lykke til

legen min har sendt henvisning så jeg venter bare på å få time i posten... tror kanskje jeg skal ringe å purre på i morgen, hvis alt er ok da...

ikke lett å gå rundt å være så bekymret for noe man egentlig ikke kan gjøre noe med:(

kjenner at det murrer veldig i magen,. men så er jeg vel og merke veldig oppmerksom på alt....

Du har vel rett i at det ikke er noen fasit på graviditet, så jeg burde kanskje ikke tenke så negativt, men er ikke så lett...

jeg vet! har bare fått høre at jeg skal vare glad for at jeg ikke har vært kvalm og hatt "plager" dette svangerskapet,men jeg skulle ønske jeg hadde vært kvalm etc....det er liksom disse symptomene våre som gir oss ett tegn på at ting er greit før magen kommer!

håper det går bra med deg!

Jeg har det helt likt som deg,Frk.Håpefull!

Eneste symptomer jeg har,er ømme bryst + stikkende hodepine. Er i uke 7 nå. Og det skjer at jeg enkelte dager ikke har noen symptomer.Blir såååå nervøs.

Har jo tilhørt Assistert befruktnings-gruppen,så har vært igjennom flere SA og MA.Men denne gangen (ingen barn fra før av) klarte vi det helt selv *stolt*

Jeg var til tidlig UL da jeg var 6+4.Legen sa da at det var kun 5% sjanse for at det ikke ville gå bra.Dette ga meg dessverre ingen trygghet pga at han sa det samme til meg i fjor da jeg var gravid ved hjelp av ICSI.

Tror ikke du skal være redd.Bare slapp av så godt du kan - stress er jo ikke bra...selv om det er lettere sagt enn gjort.

Men du er iallefall ikke alene om å føle det sånn,og jeg føler meg ennå gravid tross i svingende symptomer :)

Lykke til!!!!!!!!

Annonse

Du har virkelig kjempet du Fightern, blir så imponert :) Regner med du har holdt på noen år... vi har snart vært prøvere i 3 laaaange år ( hadde aldri trodd det skulle bli slik). Det er skikkelig tøft å være sliter, den psykiske delen er den værste....

tenk dere da som plutseli klarer det på egenhånd oppi alt? det må føles ubeskrivelig stort :) Håper virkelig det går veien for dere denne gangen, det unner jeg dere virkelig :)

Jeg er en slik person som bestandig har sagt at d er en mening med ting, men denne graviditeten ligger absolutt alt til rette for oss, så hvis det ikke funker denne gangen så skjønner jeg ikke meninga :( er så lei av å BARE være gravid liksom... hadde min MA i uke 17 og det var helt forferdelig:( tenkte liksom slik (uvitende som jeg var) at så lenge man ikke blør så er alt i orden... fikk jo smertelig erfare at det ikke er slik nei.. men man kommer seg på mirakuløst vis gjennom det meste....

gjør du noe nytt denne gangen?? går du på noen medisiner ( da tenker jeg feks på crinone eller slikt), tar du akupunktur?? vurderte akupunktur denne gangen, men ble bare med tanken....

nei huff, måtte dette gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...