Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Bare lurer på om noen vet om det er en spesiell måte å gjøre dette på? ønsker å få litt fortgang i sakene her, da det er på høy tid at snuppa kommer ut til oss! Har noen erfaring med bryststimulering? Hadde vært spennende å høre om det hadde like god effekt som jeg håper på.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Har hørt at det kan bli en veldig tøff fødsel.
Camilla&Christer Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Har tenkt litt på dette jeg også, så følger spent med på om du får noen svar her
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Du skal jo ikke amme på slutten av graviditeten. Så det må vel ha noe med å presse ut litt melk tror jeg??? Jordmor sa at jeg skulle dra litt i brystvortene for å herde de litt til ammingen så det regner jeg med går greit. Men om det er sånn at du kan oppleve en styrtfødsel av dette så vil jeg virkelig ikke anbefale det.
Camilla&Christer Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Kan ikke tenke meg at det blir noen styrt fødsel av dette, men kanskje kynnerne blir sterkere og blir til rier?? Men uansett så virker det nok ikke hvis ikke livmora er klar! Noe jeg håper min er
nina79 Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Har hørt om flere som har gått rett i kraftige rier etter noen dager med bryststimulering.(en halvtime om dagen) Blir spennende å høre om andre har erfaring. Jeg har lang vei til sykehuset så jeg syntes dette er litt skummelt.
Sørlandsmommy Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 JM sa at jeg kunne stimulere brystvortene 5-10 min av gangen, for å prøve å få i gang rier. Tror ikke hun ville anbefalt det til oss dersom man risikerer styrtfødsel, da vi har 1,5 t til sykehuset;)
2 snart 3 gull <3 Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Ikke erfart noen virkning av dette. Er helt moden og har avflatet morsmunn og 2-3 cm åpning. Stimulert i 30 min hver dag i nesten 1 uke nå. Men kjenner bare små sammentrekninger som slutter med engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå