Gå til innhold

Hva trenger man egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnleggande: bilstol, vogn, seng, madrass, dyne til begge eller til deling, ikkje pute til babyar, stellebord eller stellepute, vognpose kan du kanskje venta med (?),

Ting du kan få bruk for men som du ikkje må ha: bæresele, ammepute, vippestol

Ting du kan venta med: flasker (viss du har planer om å amme), (smokk)

Småutstyr: bleier, mild såpe, babyolje, shampo, mjuke klutar (bestillar du gratis babypakke så er ofte dette i dei forskjellige pakkane + babyleker/rangle). Bleiebøtte er også gratis på barnas hus, reflex

Klede: bodyar ca 6-8, strømpebukser, lue, pysj, bukser/sparkebukser ca 3-4, genser, ytterklede, 1-2 babytepper i ull eller bomull, 3-4 par sokkar, gulpeklutar

Klede får ein ofte så det kan være lurt å vente med den store investeringen. Eg fekk masse.., men alt var frå str 62 ++ så eg måtte ut å handla igjen. ønskte meg også ein del utstyr i stede for klede av besteforeldre og foreldre (dyne, vippestol, ytterdress) Ofte så merkar ein etterkvart kva ein sjølv har bruk for, dette vil variere hos folk. Start med det grunleggande og litt klede så kjem du langt. Dei gratise babypakkane anbefalar eg. Masse småting og bleier som ein får god bruk for. Og ikkje minst, hugså kjøp masse ammeinnlegg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...