Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 1-årsdagen nærmere seg med stormskritt og vi inviterer nærmeste familie (8 voksne og 5 barn. Har aldri arrangert barnebursdag før, har dere noen gode tips på mat og hva man ellers kan finne på?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Her så lagde vi en oreokake, muffins og sjokoladelangpanne. Enkelt og greit. Hadde i tillegg laget en pizza, tilfelle folk ville ha noe annet enn bare søte ting. Her så var hovedpersonen selv det eneste barnet, yngste etter han er 15år, så det ble til at de lekte med han, og kikket på lekene hans, mens vi voksne snakket om ting og tang. Var jo bare familie så. Enkle leker eller noe barna kan gjøre er jo greit da.
Neminas Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Vi feiret 1 årsdagen dn 23.des me voksne og små... Bursdagsbarnet fikk en egen kake sm gufaren laget KUN til henne... Spiste kaka helt selv,masse gøy me kaka utover hele ongen... Hadde krone til alle sammen kun for gøy og hun liker at de voksne har noe på hode... Så masse lek med bursdagsbarnet mn etter kl.18.00 stoppet jeg sukkerinntaket for jeg bynte å se utfallet... Masse herjing og bading til slutt med kos og plask så var gullet glad og fornøyd og TRØTT!
Kaspersen Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Vi kjørte på med pølse- og kakefest. Serverte grill- og wienerpølser, lomper/brød, potetsalat, grønn salat, langpannesjokoladekake, iskake og boller (tror jeg det var). Ganske enkelt og veldig vellykket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå