Gå til innhold

Når forsvinner hodepinen???? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 15 og har en så vanvittig hodepine hele dagen dette kom vel for ca to uker siden.

Jeg jobber på pc og hodet tar snart livet av meg. Skikkelig pannehodepine.

Dere andre som slet med hodepine, når ga dette seg?

Akkurat nå kjennes det skikkelig urettferdig, bekkenløsning fra uke 5, kvalme fra uke 6 erstattet med hodepine i uke 13...

Give me a break!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902430-n%C3%A5r-forsvinner-hodepinen-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27, merker jeg får fort hodepine framme i tinningen, hvis jeg ikke er ute i frisk luft en dag. Hvis jeg går meg en tur så bruker hodepinen å forsvinne, å det hjelper også hvis du er kvalm. er skikkelig ille hodepine, har også kronisk migrene, har medisin, men tar ikke disse. Merker stor forskjell på hodepine og migrene, men den hodepinen er ikke god altså:/ håper det gir seg etterhvert for oss alle:)

Uff, jeg føler med deg! Jeg fikk også hodepine i uke 13, og 5 uker senere ble jeg 50 % sykemeldt for det og bekkenløsning. Er fortsatt det (nå er jeg 21 uker, hatt det slik i 10. Ble satt tilbake nesten 1 uke på ul), bare ikke hver dag... Denne uka har vært den verste siden før jul, 4 av 5 dager til nå med hodeverk...

Jeg har ingen gode råd å komme med, annet enn å drikke nok vann, sove nok og ikke være redd for å ta paraceter (anbefalt maksdose om dagen er 6-8, ikke ta flere).

Det er hormoner og økt blodmengde som gjør det, så vidt jeg har skjønt, og det er ikke noe å gjøre annet enn å ikke gjøre noe som vil gjøre det verre uansett :)

Takk, for gode tilbakemeldinger. Jeg fikk nbeskjed om å prøve å la vær å ta paracet, det er ikke bra og har blitt sykemeldt 40% i tre uker i første omgang.

Det eneste som hjalp på denne hodepinen sa legen var hvile, så da får jeg hvile da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...