Gå til innhold

Hva er deres beste tips mot søtsug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg klarer ikke å la det være!! ALT søtt frister..flere som har det slik? Syns i grunn det ble mye verre etter at jeg fikk babyen min. Var så flink å spise frukt og grønnsaker under graviditeten, men nå..blæh!

Har noen ekstra kilo igjen etter fødselen, og det ser ikke ut som de kommer til å forsvinne med det første. Ser dårlig ut for bikinisesongen 2012 :P

Hva gjør dere når søtsuget melder seg? Jeg trener 1-2 gr i uka og triller turer, men jeg må nok sjerpe meg når det kommer til det søte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, jeg kjenner meg så igjen!

Jeg pleier å gå å pusse tennene, hehe, det hjelper av og til ;-)

Ellers tar jeg evt noe mørk sjokolade, men jeg kan virkelig ikke ha noe jeg liker kjempegodt i huset, da sliter jeg skikkelig!

Har manglet motivasjonen etter at snuppa kom, og ikke akkurat prioritert verken trim eller sunt kosthold, og nå må jeg skjerpe meg!

Sliter spesielt med sjokolade.

Har virkelig en jobb å gjøre altså....

Skrevet

Kjenner godt til problemet he he :) Det er ikke lett å motstå alle gode fristelser...men det jeg gjør er å spise kokesjokolade - helst etter et måltid, da tar ikke kroppen opp så mye av sukkeret.

Dette funker på meg :)

Skrevet

Her hjelper det ofte å drikke vann . masse vann! Gjerne en halv liter. Også har vi frukt stående fremme på benken så det skal være enkelt å forsyne seg av det om søtsuget kommer.

Skrevet

Har jeg lyst på sjokolade i helgene kjøper jeg mørk sjokolade, da klarer jeg bare og spise 2 biter, så er det nok.. Ellers kan jeg spise sjokolade til det renner ut av øra på meg.. :P

Ikke noe glad i smågodt (heldigvis) Men kjøp søt frukt, det er iallefall bedre :)

Skrevet

Mitt beste tips er å hele tiden være mett på mat, hehe.

Skrevet

Jeg spiser det, hehe! Klarer ikke å la vær heller!! Vi er så "flinke" på å kjøpe masse snop på lørdagen,

Skrevet

arg, iPhone.....

Vi er så "flinke" på å kjøpe inn snop om lørdagen, at det holder heeele uken! Før jeg ble gravid spiste jeg så og si ingenting....men når det er sagt, så er jeg velsignet med noen fantastiske gener som gjør at jeg forbrenner absolutt alt og litt til!! Er veldig takknemlig for det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...