Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb og skal spraye meg, men så har flaska tetta seg, så jeg får ikke noe ut. Hva gjør jeg? Skulle spraye kl 7, 12, 17, 22 i dag. Har ny flaske hjemme, men har ikke mye lyst til å gå hjem bare for dette. Kan jo dyppe fingeren nedi flaska og stikke den i nesa, men er usikker hvor mye jeg skal ta:)

Fortsetter under...

Annonse

Flaska skal nok byttes ja, for det kommer ikke like mye på slutten som jeg har forstått.

Jeg mega-tabba meg ut når jeg gikk på synarel ,misforsto skrivet fra sykehsuet og tok bare halve dosen de siste to ukene.

Men eggene datt ikke ut av seg selv uansett, så det går nok bra :)

Helvete, altså! Unnskyld meg, men det er så typisk meg å rote det til sånn. Her gikk jeg og var så fornøyd med meg selv som huska å spraye, fikk til å sette sprøyter osv, og så gjør jeg det selvfølgelig feil. Surrehue!

ja, ja, nå skal jeg gå til ultralyd, så får vi se hva de sier.

Takk for kjapt svar, forresten!

Ja, ikke sant! Jeg antok bare at det stod i pakningsvedlegget, men at jeg ikke hadde fått det med meg. (Kan typisk slurve på sånt.) Men kanskje det ikke står noe om det? Er 100% sikker på at det ikke står noe om det i de papirene jeg har fått fra sykehuset, i hvertfall. Jeg går også på Suprecur.

Det står ett eller anna sted. Husker nå ikke om det sto i vedlegget fra sprayen kanskje. Det står der ihvertfall hvor mange doser ei flaske rekker til. Sånn var det kanskje ja, så regnet jeg ut hvor mange per dag og hvor lenge jeg skal bruke ei flaske ;) Det er jo en mening med antall flasker dei skriver ut til deg.

Jeg sitter her med pakningsvedlegget til Suprecur nå. Det står det: En flaske á 10g (=100 doser) rekker til 3 ukers behandling (0,6 mg/døgn), eventuelt 1,5 uke (1,2 mg/døgn) og skal deretter kasseres".

Så det er helt ok å bruke sprayen i 3 uker.

Annonse

og 100/8 er 12,5 dager :P

Suprecur tok jeg ihvertfall i begge nesebor 4 ganger om dagen. Da blir det 8 doser per dag. 100 doser delt på 8 er sånn sirka ei uke.

Mine flasker ble aldri helt tomme. Men jeg byttet dei bare ut siden jeg hadde kjøpt inn mange uansett.

og 100/8 er 12,5 dager :P

Suprecur tok jeg ihvertfall i begge nesebor 4 ganger om dagen. Da blir det 8 doser per dag. 100 doser delt på 8 er sånn sirka ei uke.

Mine flasker ble aldri helt tomme. Men jeg byttet dei bare ut siden jeg hadde kjøpt inn mange uansett.

sirka 1,5 uke skulle ha stått der

Jeg tar også bare 1 spray fire ganger om dagen.

På Riksen trodde de at problemet måtte være at det var så lite igjen at trykket ble for lavt, eller noe. Så jeg tok dobbel spray da jeg kom hjem. Når det gjelder holdbarhet skulle den være på fem uker, sa de.

Puh, merker hvor stressa jeg blir av dette. En ting er om vi ikke får det til og det ikke blir barn av det, det er leit nok, men hvis det attpåtil skulle vært MIN feil, fordi jeg rota det til...

Nå er jo dette første forsøk da, så jeg må jo bare ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...