Ezmeralda Skrevet 29. januar 2012 #126 Skrevet 29. januar 2012 Jeg ville tatt med en sånn massasjepinne med runde baller i endene. Mannen min masserte meg i korsryggen gjennom forrige fødsel. Han er ingen håndtverker og ble veldig sliten i fingrene etter fem minutter. Heldigvis hadde han vett på å ikke klage, men masserte i time etter time, stakkars. Det var veldig lindrende for meg, så denne gangen er han beredt og har kjøpt inn to forskjellige massasjepinnetyper. ;-)
Meg&magen:) Skrevet 30. januar 2012 #127 Skrevet 30. januar 2012 Varme klær til den lille nyfødte Termin i kalde februar.
linn 80 Skrevet 30. januar 2012 #129 Skrevet 30. januar 2012 Må jo bare bli mobilen min. Der har jeg jo tilgang til både ta bilder og film og spre den gode nyheten til familie og venner. Må jo ha med helsepapirene også, men det meste er jo på data så helt klart mobil for våres del!!! Minner er viktig
trineson Skrevet 31. januar 2012 #132 Skrevet 31. januar 2012 En stor flaske frossent vann - isvann er vanskelig å oppdrive overalt.... Trine [email protected]
Monica Karin Skrevet 1. februar 2012 #136 Skrevet 1. februar 2012 ¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿ Jeg ville hatt med Mobilen. ¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿ ¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿ For med den kan man ta bilde,og man kan kontakte venner og familie med skrytebilder og man kan be familien/vennen ta med det andre man måtte trenge...... Så min mobil ville være ett must.... Vennlig Hilsen Mamma Monica
s-h-e Skrevet 1. februar 2012 #139 Skrevet 1. februar 2012 Iphonen ! Så får man tatt bilder, ringt, sendt meldinger ,surfet etc.
elin Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #142 Skrevet 2. februar 2012 Gratulerer til Kjersti1982!! Hun ble trukket ut som den heldige vinneren. Dette var en så morsom konkurranse at jeg snart kommer tilbake med en ny en.
Kjersti1982 Skrevet 2. februar 2012 #143 Skrevet 2. februar 2012 Oj det var en koselig overraskelse. Nå ble jeg jammen glad. Jeg oppdaget nå at jeg er registrert på min gamle mailadr. som ikke er aktiv nå. Har skiftet mail etter at jeg registrerte meg her inne. Men nå skal den være oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå