Gå til innhold

Konkurranse - vinn kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville tatt med en sånn massasjepinne med runde baller i endene. Mannen min masserte meg i korsryggen gjennom forrige fødsel. Han er ingen håndtverker og ble veldig sliten i fingrene etter fem minutter. Heldigvis hadde han vett på å ikke klage, men masserte i time etter time, stakkars. Det var veldig lindrende for meg, så denne gangen er han beredt og har kjøpt inn to forskjellige massasjepinnetyper. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varme klær til den lille nyfødte :) Termin i kalde februar.

Skrevet

iPhone og lader

Skrevet

Må jo bare bli mobilen min. Der har jeg jo tilgang til både ta bilder og film og spre den gode nyheten til familie og venner. Må jo ha med helsepapirene også, men det meste er jo på data :) så helt klart mobil for våres del!!! Minner er viktig ;)

Skrevet

¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ

Jeg ville hatt med Mobilen.

¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ✿ ¸ڿڰۣ✿¸ڿڰۣ

For med den kan man ta bilde,og man kan kontakte venner og familie med skrytebilder og man kan be familien/vennen ta med det andre man måtte trenge...... Så min mobil ville være ett must....

Vennlig Hilsen Mamma Monica

Skrevet

Iphonen ! Så får man tatt bilder, ringt, sendt meldinger ,surfet etc.

Skrevet

Gratulerer til Kjersti1982!!

Hun ble trukket ut som den heldige vinneren.

Dette var en så morsom konkurranse at jeg snart kommer tilbake med en ny en.

:)

Skrevet

Oj det var en koselig overraskelse. Nå ble jeg jammen glad.

Jeg oppdaget nå at jeg er registrert på min gamle mailadr. som ikke er aktiv nå. Har skiftet mail etter at jeg registrerte meg her inne. Men nå skal den være oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...