Gå til innhold

Konkurranse - vinn kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det blir kamera her også!

Skrevet

tannbørste :-)

Skrevet

Min rosa kosedress! Perfekt å få lov å hoppe ut av fødefrakken og inn i noe mykt til resten av bagen -inkl kamera-kommer dag 2 :)

Skrevet

Nok mat. Flapjacks, for eksempel. En vet jo ikke hvor lang tid det tar :) krutt i kroppen!

Skrevet

Jeg ville tatt med tannbørsten min :) Den kan ikke lånes.Såklart kan alt kjøpes i etterkant,men hvis ikke kan alt av utstyr sikkert lånes av føden eller andre,men ikke tannbørsten :)

Skrevet

Fulladet mobil med kamera :)

Skrevet

Videokamera.

Det kan både filme og ta bilder. Alt annet får pappa`n ordne etterpå. :P

Skrevet

Må nok være kamera :)) Tenk å skulle ta med lypsyl feks (som er svæært viktig for meg), men etter alt er ferdig ikke sitte igjen med noen minner annet enn opplevelsen ( som gjerne er litt uklar) ;) Nei, garantert kamera :))

Skrevet

Det blir nok telefon for meg også. Da har vi mulighet til å dele lykken med venner og familie.

Skrevet

Mobilen ! :) den kan jeg ta bilder med og ringe eller sende meldinger til mine nermeste når barnet har kommet! :)

Skrevet

Hvis du ser vekk fra helsekortet (for det går jo faktisk på liv&helse så det er vel ALLER viktigst); kamera :-) uten tvil. Hvor mye hadde man ikke angret om man endte opp uten skikkelige bilder av babyen da den var helt fersk fordi man heller valgte noe annet. Hehe

Skrevet

står veldig mellom klær til å ha på seg etterpå og kamera, men tror nok det må bli full ladet kamera her også, vil ikke gå glipp av de første bildene av babyen :)

Skrevet

Mobiltelefon... der har jeg både kamera, radio, musikk og kontaktinfo med mulighet til å sende sms til alle jeg kan fortelle at "Nå skjer det" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...