Gå til innhold

Konkurranse - vinn kaffemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speilrefleks kameraet. Alt annet kunne pappaen kommet med etter fødselen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mobilen min med kamera :))

Skrevet

jeg ville også ha tatt med kamera :)

Skrevet

Ikkje lett å skulle velge ein ting....

....men ettersom eg har termin i februar hadde eg tatt med hentesettet til det nye lille gullet som er strikket av min farmor :)

Satser på at kamera kan kjøpes i kiosken på sjukehuset eller far kan plukke med seg :)

For det var jo mors sjukehus bag det var snakk om ;)

Skrevet

Telefonen min, med bra kamera :) Men det hadde jeg jo egentlig hatt i lomma ;) Så i fødebagen måtte det ha blitt mat til mannen min. Det hadde vi ikke sist, og på sykehuset fikk han ikke annet enn kaffe. Staaaakar mannen min :(

Skrevet

Fotokamera!

Skrevet

Dette var vanskelig! Det er jo så mye man trenger, men jeg hadde aldri klart meg uten toalettmappa mi! Så ja, Toalettmappe :) Pappaen har bra kamera på tlf, til de første bildene!

Skrevet

I fødebaggen som ligger klar i god tid før fødselen. Ville jeg hatt med minneboken. Forventer prematur barn og denne boken er gull verdt til tanker og for barnet senere. Far har med sin telefon med video og kamera.

Skrevet

Helsekortet tenker jeg, så kan heller mannen hente/kjøpe resten etter fødselen :)

Skrevet

Mobiltelefon. Og jeg skal forklare hvorfor :)

Jeg kan ringe og snakke med de jeg føler meg trygg på i en vanskelig situasjon (for meg er fødsel vanskelig), jeg kan ta bilder av magen, og babyen, jeg kan få noen til å ta bilder for meg av fødselen, slik at babyen har det som minne senere. Jeg kan også ringe og få noen til å komme med det jeg trenger. Jeg kan høre på musikk, som er beroligende for meg, og også spille musikk for babyen (siden jeg spilte et par sanger fast for "magen" som babyen kunne kjenne igjen). Jeg kan også komme meg på nett å søke etter råd og tips, og man slipper å føle seg helt alene siden man har mulighet til å ta kontakt med omverden (for jordmødrene kan ikke sitte inne hos meg hele tiden).

Skrevet

Speilreflekskamera mitt! Må jo ha bilder av den lille når den kommer. Alt annet kunne jeg fått skaffet etterpå :)

Skrevet

Mobiltelefonen.

Har en spent storesøster som venter på lillebror, så hun blir den første som kommer til å få vite d. :)

Skrevet

Det må jo være kamera :-)

Skrevet

Siden jeg ikke kan putte samboeren i fødebagen vil det være naturlig å svare kamera ;)

Skrevet

Mobilen(som også har kamera):)

Skrevet

Mobilen min, hvor jeg har både filmkamera og kamera :-)

Skrevet

Lammeskinnet jeg har ligget på slik at den lille får komme til et lunt sted med mammalukt når hun skal over i krybben :) (men er vel helsekortet sykehuset hadde ønsket vi skulle prioritere,godt tenkt til deg over)

Skrevet

Mobiltelefon! Helt klart. Der har jeg kamera, mulighet til å kontake familie og venner og internett i tillegg. Uunnværlig ;)

Skrevet

Må nok si kamera, resten kan man hente/kjøpe etterpå. Verre er det med bilder av ungen som nyfødt.

Skrevet

Hårføner:)til å føne seg tør nedentil etter den første dusjen... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...