elin Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 NB!!! Konkurransen er avsluttet og den heldige vinneren ble Kjersti1982. Det kommer snart flere konkurranser! Hei jenter. Det har vært etterspurt konkurranser og her kommer en av de første. Lefdal Elektromarked stiller med kaffemaskinen Bosch Tassimo til en verdi av 1495 kroner. Det eneste du trenger å gjøre er å svare på dette spørsmålet: Hvis du måtte ta med kun en ting i fødebagen, hva ville det være? Jeg trekker en tilfeldig vinner torsdag 2. februar. Husk at du bare kan svare en gang og at du også må svare uten å være anonym. Lykke til! PS. Sjekk ut anonymforumet for enda en konkurranse.
JuneRR Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Kjøredress til babyen for hjemturen, da det er kaaaaldt her i februar!
tutti_87 Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Mobil med kamera.. Ta bilder av lille snuppen og gi beskjed til familie at gullet er ankommet
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 Jeg ville jo naturlig nok tatt med et kamera, men fornuften sier meg at den lille kommer først så her måtte det nok også blitt og ta med en kjøredress med lun hette (ettersom jeg da heller ikke får tatt med lue til den lille hvis jeg kun kan velge en ting. Termin i mars)
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Hadde nok tatt med et full-ladet kamera Alt annet kunne familie/pappaen hentet etter fødsel
Bondebaby Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Cola. Ja, bare le. Men jeg tenker som så at man skal jo sikkert være på føden noen dager, og pappa kan jo alltids handle når fødselen er overstått. Så hvis jeg skulle hatt med èn ting, måtte det blitt noe jeg tror jeg vil ha god bruk for under selve fødselen. Og cola gir jo både energi og "trøst". (Ja, jeg er veldig glad i cola...)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Regner egentlig ikke med telefon som noe jeg ville pakket i fødebaggen? Den er jo med overalt uansett.. Så da ville jeg hatt med leppomade! Ingenting som er verre en totalt uttørka lystgass lepper!
Sporty1 Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Fotokamera.... man får aldri den muligheten igjen Klær kan lånes/kjøpes og samme med annet utstyr!
ulenissen Skrevet 19. januar 2012 #19 Skrevet 19. januar 2012 Som mange andre svarer også jeg kamera. åpnet ikke "fødebaggen" før dagen etter uansett med første, så uansett ikke mye som haster å få med seg, bortsett fra kamera. Må jo få tatt siste magebildene, og første bildene av babyen. Det meste man trenger under fødselen har de jo på sykehuset uansett. Deilige truser med enorme bind, såpe, handuk osv. Og man trenger jo ikke tenke på nye klær. På de fleste tar de litt tid før gravidklærene er overflødige :-) Stelle seg skikkelig kan man gjøre når man kommer hjem.
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 19. januar 2012 #23 Skrevet 19. januar 2012 Et stort varmt hjemmestrikket ull teppe
Maimamma`n Skrevet 19. januar 2012 #25 Skrevet 19. januar 2012 Kamera! Alt anna kan mannen ta med dei andre dagane på føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå