Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet frem tingene til babyen, men ikke til meg selv og mannen min enda :) Har termin 10 februa, så jeg tenker at jeg pakker ferdig nå iløpet av kort tid. Slitsomt med pakking innimellom rier, så det vil jeg helst unngå! :)

Skrevet

Det meste er klart nå - startet så smått forrige uke. Gjenstår litt ting til meg og pappa'n. Er tre dager på overtid :-)

Skrevet

hei pakkede det siste igår er 37+6 idag :-)

men skal ikke ha så mye med regner med å føde ambulant og ellers får mannen kjøre litt

Skrevet

Har termin 2.mars så tenkte å pakke det kanskje et par uker før termin :)

Men skal skrive en liste i begynnelsen av februar på hva som skal oppi, i tilfelle sambo på pakke i en hast

Skrevet

Den er nesten ferdigpakket, mangler noe av mine egne ting, men det får pakkes når jeg står der med rier, for har ikke så mye klær å avse akkurat..:P

termin 5. februar, stått "klar" i 2 uker ca =)

Skrevet

Er nesten ferdig pakket. Har termin 30. januar.

Skrevet

er i uke 36 og har startet sånn smått med å pakke noe =) så tar litt etter litt. må ha noe å gjøre, slik at tiden ikke går så sakte.

Skrevet

Er i uke 35. Blir satt igang 2.feb om jeg ikke blir værre. Formen er turbulent, men er heldig som har kunnet gå gravid så lenge:) så jeg har allerede pakket litt og venter nok ikke så lenge med resten siden jeg må ta en dag om gangen.

Skrevet

kribler etter å begynne å pakke! har termin 9. februar!!! Men tenker jeg venter til jeg går i perm, trenger noe og gjøre når den tid kommer..

Skrevet

Tror jeg faktisk skal skrive en liste i stedet for å pakke. Eneste som virkelig må stå klart, er kameraet. Ferdig ladet! Bor ganske nærme sykehuset (20 min ca), så er ikke noe problem for mannen å hente det jeg måtte trenge senere.

Skrevet

Jeg har alt pakket den :P har 5+3 til termin men man vet jo aldri...

Skrevet

sist gang pakket jeg 14 dager før termin, og samme natt gikk vannet. Men siden det tok et halvt døgn før riene kom, og vi bor 10 min kjøring fra sykehuset, så hadde jeg fint rukket å pakke uansett...Men pakker nok et par uker før termin denne gang også :)

Skrevet

termin 14.feb men har pakket så og si klart. :)

Skrevet

Den ble pakket for to dager siden, og det meste er klart.. Toalettmappe og sånn får jeg finne fram På vei ut døra;) he he

Har termin 28 januar!

Skrevet

Pakket ferdig igår. Har termin 1.feb. Tar ikke med så mye til sykehuset. Satser på å bruke utstyr de har der, så langt det er mulig. To skift til meg og baby, et pledd, ammepute og toalettsaker holder. Og kamera, såklabert. ;-)

Skrevet

Skal begynne å tenke på baggen når samboer kommer hjem 8 februar. Da er jeg nesten i uke 37. :-P

Skrevet

Pakket på torsdag i en fart da vi trodde de var i gang. Men etter mange timer så dabba de av. :( har termin 6.2. Så nå står de meste klart i grunn.

Skrevet

Jeg pakket bagen min i dag:) Passerte 37 uker på onsdag, om samboer mente det var på tide å få ting klart, siden man aldri vet når ting skjer. Har jo igjen å pakke toalettsaker, litt mat og drikke, lesestoff og kamera, men det tar ikke tid å finne tak i på tur ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...