solstråle- g09 og ?12 Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Er i uke 37 og sf målet mitt er helt avflatet i forhold til måling sist uke. Jordmor var veldig vag pp hva dette kan bety, så føler meg ikke særlig betrygget! Noen som vet hva dette kan skyldes? Lekker ikke fostervann, eller tror vertfall ikke der, veska har ikke festet hodet så regner med at det hadde kommet godt med vann hvis det først hadde gått.... Så hva kan det da være?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2012 Mye skrivefeil ser jeg, blandt annet så mener jeg jo vesla ikke veska skulle tatt seg ut
Underveis --> Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Trenger visstnok ikke bety så mye. Ser at mitt sf-mål også flatet ut omtrent på denne tiden forrige gang. Hodet festet seg aldri før fødsel. Kan være så enkelt at barnet har sunket lenger ned i bekkenet og dermed opptrer sf-målet som stagnert, uten at magemålet egentlig har krympet. Dersom du kjenner godt med liv er sikkert alti i sin skjønneste orden, men det er nå lov å ringe ned og be om oppklaring.
Ezmeralda Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Det samme med meg. I uke 36 var SF målet 34 og det var fremdeles 34 i uke 38. Jordmor stusset litt, men fant ut at hodet til babyen hadde festet seg nå i løpet av de siste dagene og forklarte det med at den nå ligger lenger ned i bekkenet. Sjekket papirene mine fra mitt forrige svangerskap og der gikk SF målet mitt jevnt opp hele tiden, også mot slutten, da hodet festet seg... Men jeg kjenner i hvertfall mye liv, så bekymrer meg ikke veldig. :-)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2012 Vesla er veldig aktiv så det regner jo med alt er fint :-)
cat_29 Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Hei! var hos jordmor i går, da lå jenta i seteleie, og jeg fikk et høyere sf mål. Jordmor sa at det kunne bli lavere neste gang, hvis jenta hadde snuddnseg, så ingenting å bekymre deg over, særlig ikke år det er mye liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå