Marthemor<3 Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Gutten min er straks 6 mnd gamml og han kjeder seg så veldig på dagen! Han sutrer mye og må bæres og underholdes (samtidig) heeele dagen.. Virker som han er kjempefrustrert over at han ikke klarer det han har lyst til. Sover også veldig dårlig.. Våkner ofte og surter.. Gråter ikke så mye, men er misfornøyd.. Noen erfaringer eller tips om hva man kan finne på hjemme? Har det gitt seg med deres barn når de klarer å bevege seg? Mini ligger på magen og roterer rundt sin egen akse og ruller begge veier, men kommer seg ikke frem eller tilbake..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Legg deg på gulvet og lek med han... =) Gå ut på turer =) Les bok, syng med han.. aldri for tidlig å begynne med det =)
Plutselig_gravid Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Vi har det sånn her også. Må bæres og underholdes hele dagen. Utrolig slitsomt. Her kommer hun seg bakover- i full fart, men ikke fremover. Men hun hater å ligge på gulvet.Går til nød noen minutter, men da må jeg leke med henne. Redningen her er baby einstein;) Da kan hun ligge i vippestolen sin og se en hel episode (helt selv). Da får jeg gjort litt husarbeid før det er påan igjen. Min første var helt lik da han var baby. Han er nå 8 år og leker fremdeles aldri for seg selv. Kjeder seg fort. Nr 2 er rake motsetning av søskene sine. Kunne hatt 10 versjoner av henne uten at jeg hadde blitt det minste sliten;)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Slenger meg på denne... Kunne vært meg selv som skrev dette hovedinnlegget..! :/ 6 mnd og han er akkurat lik din sønn...!
1frafør_1påvei Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Jepp! slik er det her også! Syns faktisk det har vært slik i 2 mnd allerede..han vil så mye mer enn han får til. Lite selvstendig og blir veldig fort frustrert hvis han ligger på gulvet med lekene sine. De siste dagene har jeg faktisk merket en forbedring da han har så smått begynt å åle seg rundt + stille seg i knestående. Merker godt at han blir mer fornøyd! Men foreløpig syns han det er veldig tungt, så han blir raskt lei. I tillegg merker jeg godt at han blir lei av meg og sine egne leker. Det som hjelper mest, syns jeg, er å dra på besøk til andre. Gjerne folk med babyer/barn som har andre leker enn dere
Marthemor<3 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2012 Takk for tips! Ja, Vi prøver det som er hjemme.. lesing, leking på matta, synge, spille piano, gå tur.. har han veldig mye i bæresele vendt forover så han er med på husarbeid, men han veier over 9 kg nå og det blir litt tungt io lengden.. Får bare håpe det går litt greiere når han blir litt mer mobil Baby einstein, hva er det? å dra på kjøpesenter med bæresele er han kjempeglad i, men det blir for dyrt..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Jeg tviler på at en baby på 6 mnd er i stand til å kjede seg...Det er nok noe annet som palger han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå