Gå til innhold

Hvorfor blir man ikke anonym når man haker av anonymknappen??

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/...#entry143940640

Ref. denne tråden. Ikke bare kom mitt nick opp, men alle de andre som hadde svart sitt nick kom også opp.

Jeg sier takk og farvel til denne siden nå, man kan jo lure på hvor bra personvernet deres er når ikke engang anonymknappen virker...

Fortsetter under...

Jeg, og flere med meg, har skrevet her om dette før. Det hjelper jo ikke at vi "er anonyme nå", når man plutselig ikke er anonym i andre tråder. Det virker som det skjer helt vilkårlig i enkelte tråder.

Så anonymbiten er IKKE i orden, som linken over viser.

Jeg har merket det samme. Men aller verst er det når folk tror de er helt anonyme, og skriver om noe veldig privat. Siden jeg følger tråden, får jeg opp varsel. Da ser jeg ofte nickene deres på lista mi over nye kommentarer, selv om de står som anonyme i selve tråden. Litt dumt det da, når enkelte er ganske lite anonyme bak nickene sine, og har bilde av seg selv og barna, i tillegg til en god del info på profilen. Det burde være en prioritering å rette opp i det, og det burde kanskje informeres om at det er midlertidige problemer med det å være anonym, så folk ikke utleverer seg selv alt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...