Gå til innhold

vaniljeis til 6 uker gammel baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har min mindre intelligente svigerfar gitt jenta is! Han lurte den i henne da jeg var på do!

Nå har jeg slitt i ukesvis med lite melk og har måttet amme hver2 time, for å unngå tillegg!

Der var hele innsatsen for at barnet kun skal få morsmelk blåst!

Tusen fokkings takk for at mitt barn nå er mer utsatt for allergi og tarmbesvær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt bra skal du se!

Utrolig lite gjennomtenkt handling av din svigerfar (håper mannen din virkelig tar han for dette!), men tror nok ikke at en slik episode gjør at barnet ditt i fremtiden blir mer utsatt for allergi og tarmbesvær. Så ville nok ikke blitt så hysterisk:)

Skrevet

Kjenner følelsen...! Her greide svigermor og gi gutten vår på 5,5mnd øl på nyttårsaften!! Og vi har masse nøtteallergi i familien... Men regner med at det har gått bra. Merket ikke noe på han i etterkant i hvertfall! :):)

Skrevet

Utrolig irriterende! Den helvettesnatten med mageknip:(

Skrevet

Regner med at mannen din gav faren sin ettertrykkelig beskjed, og fortalte om den helvetesnatten og om hvor mye smerter han faktisk påførte barnebarnet sitt, bare fordi han syntes det var morsomt å se en bitteliten baby spise is!

Her hadde vi alle besteforeldre på besøk på julaften, og vi gav våre egne foreldre ettertrykkelig beskjed om at den som lurte i babyen vår kake, is eller lignende, kom til å måtte gå oppe med ungen på natta mens han gråt og hadde mageknip. Vi forklarte også hvor lite en baby faktisk spiser i mengde, og om alle skulle lure i babyen to skjeer med risgrøt, så ville ikke bare babyen få masse magesmerter om natta, det ville også ødelegge babyens matlyst for viktigere ernæringsstoffer.

Skrevet

WTF! Is til en 6 uker baby?! Min svigerfar hadde blitt spikret opp på en påle om han hadde gjort det! Samtidig synes jeg nesten det er mer skremmende å se noen som gir øl til en baby på under 6 mnd (jf. svar i innlegget)!

Jeg blir så oppgitt over at folk skal gi babyer "godteri/god mat" for å lette sin egen samvittighet. "Men babyen må jo kunne kose seg han også"! Vel, faktisk så har babyen et helt liv å kunne kose seg på, men først skal han rolig tilvennes melk, mat og brus og kaker og godterier i HANS tempo!

Jeg må ta mine foreldre og min tante mange ganger i ørene når det gjelder hunden vår. Han sliter med at han raskt legger på seg etter en prostataoperasjon. Vi jobber hardt for å holde han nede på et akseptabelt nivå og hver gang de møter han lurer de i han mat bak vår rygg. Da er det snakk om biffer, kjøttkaker i brun saus, sjokolade (!) og gud vet hva annet de prakker i han. Har bikkja godt av det? Nei, han går rundt i huset hele natta etterpå og piper pga magetrøbbel og vi må opp og lufte han flere ganger på natta! Takkskarruf***megha!

Hmmmm.... ble lengre enn planlagt dette! Som du ser klarte svigerfaren din å hisse meg opp :-)

Skrevet

WTF! Is til en 6 uker baby?! Min svigerfar hadde blitt spikret opp på en påle om han hadde gjort det! Samtidig synes jeg nesten det er mer skremmende å se noen som gir øl til en baby på under 6 mnd (jf. svar i innlegget)!

Jeg blir så oppgitt over at folk skal gi babyer "godteri/god mat" for å lette sin egen samvittighet. "Men babyen må jo kunne kose seg han også"! Vel, faktisk så har babyen et helt liv å kunne kose seg på, men først skal han rolig tilvennes melk, mat og brus og kaker og godterier i HANS tempo!

Jeg må ta mine foreldre og min tante mange ganger i ørene når det gjelder hunden vår. Han sliter med at han raskt legger på seg etter en prostataoperasjon. Vi jobber hardt for å holde han nede på et akseptabelt nivå og hver gang de møter han lurer de i han mat bak vår rygg. Da er det snakk om biffer, kjøttkaker i brun saus, sjokolade (!) og gud vet hva annet de prakker i han. Har bikkja godt av det? Nei, han går rundt i huset hele natta etterpå og piper pga magetrøbbel og vi må opp og lufte han flere ganger på natta! Takkskarruf***megha!

Hmmmm.... ble lengre enn planlagt dette! Som du ser klarte svigerfaren din å hisse meg opp :-)

Sjokolade er giftig for hunder da, det kan de dø av!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...