carmelasoprano har født:) Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 så ho kan pynte seg med de.. men jeg finner ingen.. Noen som vet hvor de selger det? Tusen takk til de som vet
Gjest Morn du Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Mener jeg har kjøpt på Nille... Eller på en leketøysbutikk. Men synes de jeg har kjøpt sitter veldig dårlig.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Hva med klips?? De sitter ihvertfall en stund... bare pass på at de ikke klemmer for mye =)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Kjøpte i bokhandelen jeg, Notabene. De hadde en pakke med klistremerker til ørene og neglene, jentene mine på 3 og 4 elsker disse. De til ørene satt faktisk hele dagen og de til neglene satt overraskende nok på også neste dag.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor kan hun ikke bare få hull i ørene da? Det er ikke så tidlig, vet om flere som har null i ørene og er 2, 3 og 4 år... Får jeg en jente og hun vil ha hull i ørene så ville jeg gjort det (ja, vet at mange her inne er motstandere men er det ikke godt at folk er forskjellige;) ).
natti_ Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 De selger det mange steder. Lekebutikker, bokhandler osv. Enig med deg at 3 år er tidlig. Ikke er det pent på så små barn eller. Ser veldig unaturlig og fake ut.
♥Nemi♥ Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Forstår deg godt. Mange reagerer på hull i ørene. Mine grodde igjen, og jeg har ingen allergier:) Mener jeg har sett noen inne på en librisbutikk, men er ikke helt sikker.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Jeg kjøpte et sett med klistreøredobber, armbånd og to ringer på Nille her om dagen, 25 kr ca. Har også ei lita jålejente på 3 år som maser om hull i ørene, men synes nok det er litt i tidligste laget enda. Så da får klistreøredobber duge så lenge, eventuelt sånne med klips
Miksmaks Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har kjøpt klisterøredobber på Kappahl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå