Gå til innhold

Min lille jente på 3 år ønsker seg så veldig ørepynt, jeg synes det er tidelig enda, har så lyst til å overraske henne med klister øredobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ho kan pynte seg med de.. men jeg finner ingen.. Noen som vet hvor de selger det? Tusen takk til de som vet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Mener jeg har kjøpt på Nille... Eller på en leketøysbutikk.

Men synes de jeg har kjøpt sitter veldig dårlig.

Skrevet

Hva med klips?? De sitter ihvertfall en stund... bare pass på at de ikke klemmer for mye =)

Skrevet

Kjøpte i bokhandelen jeg, Notabene.

De hadde en pakke med klistremerker til ørene og neglene, jentene mine på 3 og 4 elsker disse. De til ørene satt faktisk hele dagen og de til neglene satt overraskende nok på også neste dag.

Skrevet

Hvorfor kan hun ikke bare få hull i ørene da? Det er ikke så tidlig, vet om flere som har null i ørene og er 2, 3 og 4 år... Får jeg en jente og hun vil ha hull i ørene så ville jeg gjort det (ja, vet at mange her inne er motstandere men er det ikke godt at folk er forskjellige;) ).

Skrevet

De selger det mange steder. Lekebutikker, bokhandler osv. Enig med deg at 3 år er tidlig. Ikke er det pent på så små barn eller. Ser veldig unaturlig og fake ut.

Skrevet

Forstår deg godt. Mange reagerer på hull i ørene. Mine grodde igjen, og jeg har ingen allergier:)

Mener jeg har sett noen inne på en librisbutikk, men er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg kjøpte et sett med klistreøredobber, armbånd og to ringer på Nille her om dagen, 25 kr ca. Har også ei lita jålejente på 3 år som maser om hull i ørene, men synes nok det er litt i tidligste laget enda. Så da får klistreøredobber duge så lenge, eventuelt sånne med klips :)

Skrevet

Jeg har kjøpt klisterøredobber på Kappahl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...