Gå til innhold

Trening, tunge løft, hvile osv..

blåmeis:)

Anbefalte innlegg

Når man blir gravid sies det jo at man kan trene og løfte omtrent som før, hvis det føles greit. Men så ser jeg på tvillingforeningen sine sider at det samme gjelder ikke for de med flere i magen, som for de med bare en. Med flere i magen skal man få hjelp til mest mulig og hvile, hvile og atter hvile... Eller noe i den duren ;-) Trening har jeg forresten ikke funnet noe spesifikt om..

Spørsmålet mitt er om dette med å være ekstra forsiktig gjelder helt fra starten av svangerskapet, eller om det først gjelder når man begynner å få mage, eller f.eks. etter uke 20. Er det noen som har fått noen råd angående dette?

Fortsetter under...

Jeg er 21 uker. Har høyrisikosvangerskap, så har vært sykemeldt fra starten. Hadde blitt det med en også. Da legen hørte det var 2, sa han at tvillinger bestandig var risikosvangerskap uansett, og at det er vanlig at tvillinggravide blir sykemledt fra ca uke 20. Har lest en aller annen plass at man helst bør la andre ta seg av en del ting og hvile mest mulig. Tar på kroppen å bære på 2.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...