Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter å ser på Unge mødre nå og så en bæresele av noe slag hun hadde ungen på ryggen! Noen som tifeldigvis så det eller har noen tips til hvor jeg kan få tak i bæresele jeg kan bruke på ryggen? Må jo være fra 13-14 kg og oppover. og lett å bruke! Bæremeis er ikke noe for meg har jeg funnet ut i og med at jeg er såpass lita, så må ha noe som er lett:) Lille venn er 2 år om tre uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke programmet, men har en Manduca bæresele som er superbra for store unger (opp til 20 kg). Hoftebeltet tar det meste av vekta, så man kjenner det knapt på skuldrene at man bærer! Klikkes enkelt på som en vanlig ryggsekk, og fordi den er så liten og lett kan den enkelt brettes sammen og fås med i vogna, stellebagen osv.

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258

Anbefales!

Skrevet

Jeg har en manduca bæresele, bruker den forsatt til 2 åringen min. Er kjempefornøyd med den :-)

Skrevet

Signerer de som anbefaler Manduca, Bruker det både til lillesøster på 4,5 mnd og storebror på 2,5 år. Han veier nesten 18 kg, men går likevel greit å han han på ryggen en god stund med Manducaen.

Skrevet

Vil også signere anbefalinger til Manduca:) Har en på 1.5 og en på snart 3, begge sitter fint i den, koser seg - meget god bærekomfort :) Har blitt brukt til begge siden de var 3-4 mnd :)

Skrevet

Da har jeg bestilt meg en Manduca:) er den lett å få barnet oppi og ut av selv, når man går på tur alene med barnet? :) Gleder meg når jeg kan begynne å bruke den, venter til snlen begynner å smelte vel og merke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...